Gå til innhold

Er det ille å bli sammenlignet med Nasse Nøff?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg fått høre noen ganger, av venner og kjente, at jeg ligner på Nasse Nøff - er det ille?

Vet ikke om jeg skal tolke det positivt eller negativt ...

Anonym poster: bcf4f438b9c61d573450dec30e49c8a6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Nasse Nøff ser jeg på som en ydmyk, søt og snill person/karakter. Kanskje litt forsiktig?

Jeg tror ikke du skal ta det så bokstavelig - for kanskje er det bare en egenskap ved deg som ligner på Nasse Nøff. Uansett synes ikke jeg det er noe ille å bli sammenlignet med han!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Nasse Nøff ser jeg på som en ydmyk, søt og snill person/karakter. Kanskje litt forsiktig?

Jeg tror ikke du skal ta det så bokstavelig - for kanskje er det bare en egenskap ved deg som ligner på Nasse Nøff. Uansett synes ikke jeg det er noe ille å bli sammenlignet med han!

Takk, det var ikke så ille når du la det frem på den måten - jeg er dame forresten. De sier også at jeg ligner på smilet til Nasse Nøff ...

Skrevet

Takk, det var ikke så ille når du la det frem på den måten - jeg er dame forresten. De sier også at jeg ligner på smilet til Nasse Nøff ...

Hei.

Mener du at du har smilet til Nasse Nøff? Så koselig! Synes han har et fint smil.

Nei - synes det finnes mange verre figurer å bli sammenlignet med. Jeg hadde ikke vært i ekstase om noen f.eks. sammenlignet meg med en hattifnatt, eller Lille My fra Mummitrollet! laugh.png

Skrevet

Lille my er jo kul.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også blitt sammenlignet med nassenøff.. Da jeg gikk på vgs var vi en liten jentegjeng.. Hun ene hadde noen veldig "bitchy" venner som vi bare hadde møtt noen få ganger, og hver gang vi så hun med de var det ikke tvil om hvem som bosset henne rundt. Men uansett, de to venninnende hadde visst sakt til henne etter en dag jeg og ei annen venninne hadde vært med henne at "for noen venner du har, de ligner jo på ole brum og nasse nøff".. Tror hun kuttet dem ut etter ganske kort tid etter det..

Skrevet

Nass nøff er jo en beskjeden, litt engstelig og forsiktig fyr, men han er også lojal, pålitelig, vennlig og modig når vennene hans trenger hjelp. En fin fyr, synes jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at jeg hvert fall hadde blitt fornærmet om noen sammenlignet meg med en rosa stammende gris.

Men du sier at det er venner og bekjente som sier dette til deg - altå til deg og ikke bak ryggen din. Så.. De må vel på en eller annen måte mene det positivt. Spør dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for hyggelige svar, men jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Idag var det er mann i familien som lo litt og sa litt frekt "Du ser jo ut som Nasse Nøff..." mens han fnyste litt. Vet ikke om han prøvde å være morsom eller ikke, men det var ingen som lo eller fyret opp under det. Samtaleemnet kom raskt på noe annet.

Ja, jeg er litt sjenert, stammer litt, er litt nervøs, forsiktig, og har fått høre at jeg smiler som Nasse Nøff, men jeg har faktisk hals, og ingen dobbelthake...

Jeg er også høy og slank, men har en stor rompe, så har litt former selv om jeg er slank...

Skrevet

Jeg har ei venninne som sier jeg minner henne om lille my :fnise:

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg har ei venninne som sier jeg minner henne om lille my :fnise:

frekk og sinna?

Skrevet

frekk og sinna?

Kan være litt frekk ja, er en veldig blid person, men kan være litt snarhissig (veldig kort-sint) :icon_lol:

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Kan være litt frekk ja, er en veldig blid person, men kan være litt snarhissig (veldig kort-sint) :icon_lol:

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Haha ei venninne av meg ble en gang sammenlignet med Odd Nerdrum!

480x.jpg

Men det verste av alt er at hun faktisk ligner :ler:

Anonym poster: cc1f34fba8de8c9c010432fe84a6bcff

Anonym poster: cc1f34fba8de8c9c010432fe84a6bcff

• Liker 3
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

det kommer vel an på om personen som sier det synes at nasse nøff er søt. Jeg hadde ikke sagt det som et kompliment fordi jeg syns han er en stokk dum gris i badedrakt.

Men hadde jeg kalt deg en hattifnatt så hadde det vært et kompliment fordi jeg syns de er kule.

you see?

Skrevet

Hei.

Mener du at du har smilet til Nasse Nøff? Så koselig! Synes han har et fint smil.

Nei - synes det finnes mange verre figurer å bli sammenlignet med. Jeg hadde ikke vært i ekstase om noen f.eks. sammenlignet meg med en hattifnatt, eller Lille My fra Mummitrollet! laugh.png

Jeg blir stadig sammenlignet med Lille My. :sjenert:

Skrevet

Om sammenligningen er basert på personligheten til Nøffèrn er det slettes ikke ille. Jeg har fått høre at jeg ser ut som Esel fra Shrek når jeg smiler, koselig :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir stadig sammenlignet med Lille My. :sjenert:

Hei.

Ok, det var ikke sånn ment altså! Når jeg tenker meg om er ikke Lille My så ille :) Siktet kanskje til at hun noen ganger kan være litt "slem". Men hun er jo også morsom, pratsom og nyskjerrig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...