AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Jeg er en jente på 16 år som skal begynne på videregående nå til høsten. Jeg kom inn på førstevalget mitt som var helse og sosial og andre valget mitt som var service og samferdsel på akademiet (privatskole). Jeg klarte ikke helt og bestemme meg for hvilken jeg skulle velge, men jeg måtte velge en, så jeg valgte helse og sosial. Noe jeg angrer på. Jeg har veldig lyst å heller gå på akademiet. Og jeg lurer på om det er mulig å bytte nå selv om det bare er noen uker til vi starter på skolen igjen. Noen som vet noe om dette? Anonym poster: 19790c13db09b8055026fbf78fcd2f9e
vaniljeis Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Jeg vet ikke helt sikkert, men du kan jo ta kontakt med opptakskontoret i kommunen/fylket ditt, samt Akademiet! Jeg vet ikke om du har rett på skoleplass hvis du takket nei til akademiet, i utgangspunktet tror jeg kun det er plass til deg om det blir noen ledige plasser. Men akademiet er jo en privatskole, så det kan være det er annerledes da! Jeg ville ringt og hørt med dem i morgen! De kan gi deg bedre info enn noen her, vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå