liv Skrevet 16. februar 2004 #1 Del Skrevet 16. februar 2004 sto på slalom og snowboard i går men ble så veldig støl. Noen tips for å bli kvitt det? Til og med støl i fingrene. Vondt å skrive på KG! Krise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. februar 2004 #2 Del Skrevet 16. februar 2004 Tipper du bare må vente til det går over. I mellomtiden kan du ta deg et godt varmt bad kanskje? Hjelper kanskje litt der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. februar 2004 #3 Del Skrevet 16. februar 2004 Røre deg litt forsiktig, myke bevegelser og litt strekking? (Ikke styrke) Gå en liten tur, halv time, i rolig tempo på mykt underlag? Pluss en varm dusj, om du ikke har badekar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #4 Del Skrevet 16. februar 2004 Det eneste som hjelper, er tid... Ellers kan du, som allerede nevnt, holde deg i bevegelse så du ikke stivner. Muligens kan badstu eller solarium lindre litt, pga. varmen. Min sambo hevder at massasje med tigerbalsam hjelper, men om det er sant, eller for å lure meg til å massere ham, skal være usagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 16. februar 2004 #5 Del Skrevet 16. februar 2004 Er're ikke ålreit å oppdage at man har muskler både her og der a Tenk om du ikke hadde hatt muskler a :o Men et varmt bad/dusj er litt godt da - ja, også forsiktig strekking og oppmyking av de angrepne områder....... Men - det går over......... så ingen grunn til bekymring. Ingen som har dødd av stølhet enda vaffal..........ja, ikke som jeg vet om da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #6 Del Skrevet 16. februar 2004 men jeg har av og til TRODD at jeg skulle dø av det... Og hvis tro kan flytte fjell=> :veldigsur: Neida, det er ikke skadelig, bare ubehagelig, og gjerne et tegn på at man har tatt i bruk muskelgrupper som ikke så ofte brukes til denslags aktiviteter, noe som alltid er et godt tegn. Stølhet betyr for meg at jeg har brukt kroppen, og det står derfor for meg som noe positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. februar 2004 #7 Del Skrevet 16. februar 2004 Også blir det myyye værre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #8 Del Skrevet 16. februar 2004 Jepp, dag 2 er alltid verst, og derfor en passende dag for trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. februar 2004 #9 Del Skrevet 16. februar 2004 Det hjelper faktisk hvis du jogger deg varm og strekker grundig ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 16. februar 2004 hmm.. så grue seg til i morgen altså.. Jeg er tilogmed støl i halsen.. ille! Vet en ikek dør av det men hadde tenkt med på jobbintervju på onsdag. Hadde vært fint om en hadde klart å gå ordentlig.. En varm dusj er prøvd. men det hjalp ikke veldig.. Skal ta meg en lang tur i morgen og tøye godt etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 17. februar 2004 #11 Del Skrevet 17. februar 2004 Det dummeste man gjør når maner støl, er å strekke ut. Stølhet er muskelfibre som er revet over pga trening. Det eneste som hjelper er hvile. Hvis du strekker på støle muskler vil de bli enda vondere. Er selv sinnsykt støl i dag.... trodde jeg var støl i går jeg, men i dag har jeg problemer med å gå helt vanlig. Kjennes ut som jeg har blitt rundhjult... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. februar 2004 #12 Del Skrevet 17. februar 2004 Gå i svømmehallen og sitt i badstua etterpå. Det hjelper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå