Nattens rytter Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Verste jeg vet med VGD er all den jævla politikken. Uansett hvilket underforum man poster på kommer det debattanter som kaller seg Ulefos, Nr.1, Grillspyd etc. og ødelegger debatten med FrP-prat. På KG kan en faktisk føre noenlunde normale diskusjoner hvor man holder seg til temaet uten all for mye utenomsnakk og personhets. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 Nattens rytter skrev (På 7.8.2012 den 23.28): Verste jeg vet med VGD er all den jævla politikken. Uansett hvilket underforum man poster på kommer det debattanter som kaller seg Ulefos, Nr.1, Grillspyd etc. og ødelegger debatten med FrP-prat. På KG kan en faktisk føre noenlunde normale diskusjoner hvor man holder seg til temaet uten all for mye utenomsnakk og personhets. Digget Nr. 1! Anonymkode: 8a621...b2a
Sommer2464 Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 Elsket vgd før men da forumet ble endret har jeg sluttet å like det.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 djisss, i en 10 år gammel tråd liksom... og VGD er vel nærmest dødt uansett. Bare et spørsmål om tid, før hele greia blir fullstendig ned en gang for alle. Anonymkode: e1b36...658
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 VGD er dødt nå. De ødela forumet. Anonymkode: c214b...643
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Skrevet 30. oktober 2022 To sider av samme sak. Anonymkode: b8509...267
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #8 Skrevet 30. oktober 2022 Like fiks, var bare idioter der med splitta personlighet til slutt. En bruker som laga en profil og påsto det var ei han kjente/var sammen med og brukte begge sjøl lol Anonymkode: ab323...a83
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Skrevet 31. oktober 2022 Sommer2464 skrev (12 timer siden): Elsket vgd før men da forumet ble endret har jeg sluttet å like det. Synes ikke forumet var spesielt bra noen gang. Nesten bare persondebatt, stråmenn, avsporinger og skyttergravskriger (ihvertfall på politikk forumet) Anonymkode: 8ae90...15e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #10 Skrevet 31. oktober 2022 Savner gamle ved da man kunne opprette nye nick med samme nummer. Mye artige folk på backstage. Men kanskje like greit for meg at det døde ut, jeg brukte altfor mye tid der. Anonymkode: 5185c...c66
Sommer2464 Skrevet 31. oktober 2022 #11 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes ikke forumet var spesielt bra noen gang. Nesten bare persondebatt, stråmenn, avsporinger og skyttergravskriger (ihvertfall på politikk forumet) Anonymkode: 8ae90...15e Jo da men hva du vil men tidligere var vgd mitt favorittforum.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #12 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Synes ikke forumet var spesielt bra noen gang. Nesten bare persondebatt, stråmenn, avsporinger og skyttergravskriger (ihvertfall på politikk forumet) Anonymkode: 8ae90...15e Stort sett som Svenske Flashback, bare incels og hjernedøde ytre høyre tilhengere. Anonymkode: 1c156...59d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #13 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 17.18): Stort sett som Svenske Flashback, bare incels og hjernedøde ytre høyre tilhengere. Anonymkode: 1c156...59d Flashback har i det minste gode moderatorer som fjerner de verste ytringene, på VGD gjorde moderatorne omtrent ingenting. VGD bestod mest av sosialister og venstrevridde som kom med konstante stråmenn og avsporinger. Flashback består av folk fra alle sider. Anonymkode: 8ae90...15e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #14 Skrevet 3. november 2022 Man kan si hva man vil om VGD, men da forumet ble endret og moderatorene utestengte folk i rekordtempo, hadde brukerne i det minste nok guts til å opprette Fridiskusjon.no, der omtrent hele den gjenværende medlemsmassen flyttet. Dette er et eksempel på god, gammel opprørsånd. Som er mer enn man kan si om diverse andre forum, der medlemmene passivt finner seg i håpløs moderering. Helt utrolig hva folk finner seg i idag - da stortinget vedtok ACER, overførte man kontrollen over en så viktig ressurs til EU med simpelt flertall, og de som med et smil gjorde dette, er politikere "folk flest" gledelig vil stemme på ved neste valg. Hvis opprøret blant medlemmene i VDG og den kollektive flyttingen til Fridiskusjon skulle overføres til poltikken, ville det lukte svidd, slik det har gjort i andre land, der etablerte partier har blitt redusert til mikropartier. Men ikke i Norge, nei - her finner man seg i alt. Opprøret i VGD er likevel et tegn på at opprørsånden ikke er fullstendig død. Anonymkode: 66432...2d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå