Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Kjeft, da. Det er jo ikke en kjeft som ikke liker dere to Joda, du har innrømmet tidligere at du er forelsket i meg!
Gjest Bandit Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Joda, du har innrømmet tidligere at du er forelsket i meg! Les det han skriver en gang til. 2
kråkefjas Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Joda, du har innrømmet tidligere at du er forelsket i meg! Det var helt til jeg oppdaget at du var analfabet 1
Kløftfrid Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Det var helt til jeg oppdaget at du var analfabet Denne tråden utvikla seg i positiv retning 1
Yme Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Denne tråden utvikla seg i positiv retning Det begynte å bli veldig skummelt her nå, så jeg er glad for at du stakk innom... Som du veit, trenger jeg noe å klamre meg til, når jeg blir nervøs.
Kløftfrid Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Det begynte å bli veldig skummelt her nå, så jeg er glad for at du stakk innom... Som du veit, trenger jeg noe å klamre meg til, når jeg blir nervøs. Ja, eg kjente plutseleg at brøda mine vart knadd!
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. august 2012 #7 Skrevet 3. august 2012 Det var helt til jeg oppdaget at du var analfabet Er jeg?
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. august 2012 #8 Skrevet 3. august 2012 Les det han skriver en gang til. Er på byen nå, så ha meg unnskyldt!
Gjest Bandit Skrevet 3. august 2012 #9 Skrevet 3. august 2012 Er på byen nå, så ha meg unnskyldt! Klart. Kos deg masse!
kråkefjas Skrevet 3. august 2012 #10 Skrevet 3. august 2012 Er på byen nå, så ha meg unnskyldt! Får du så lite oppmerksomhet på byen at du må ty til KG? 11
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. august 2012 #11 Skrevet 3. august 2012 Får du så lite oppmerksomhet på byen at du må ty til KG? Ja 1
Nattjenta Skrevet 3. august 2012 #12 Skrevet 3. august 2012 Er på byen nå, så ha meg unnskyldt! KG på byen!? 6
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #13 Skrevet 3. august 2012 Og Loren: Med den siste kommentaren der fanget du meg litt Hvis du liker Lars Winnerbäck blir jeg automatisk glad i deg og 1
Yme Skrevet 3. august 2012 #16 Skrevet 3. august 2012 Ja Tenk så mye oppmerksomhet du hadde fått, om du kunne si at du var modell da. Det hadde garantert blitt noe pårræ ass.
Sweet77 Skrevet 3. august 2012 #17 Skrevet 3. august 2012 Hvis du liker Lars Winnerbäck blir jeg automatisk glad i deg og Hehe, han var ny for meg faktisk, men nå måtte jeg jo sjekke ham ut på Youtube...! Ikke dum han der, og nå får jeg nesten lyst til at du skal bli glad i meg Liker du Kent forresten? Og Eric Amarillo... da kanskje jeg blir glad i deg også
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #18 Skrevet 3. august 2012 Hehe, han var ny for meg faktisk, men nå måtte jeg jo sjekke ham ut på Youtube...! Ikke dum han der, og nå får jeg nesten lyst til at du skal bli glad i meg Liker du Kent forresten? Og Eric Amarillo... da kanskje jeg blir glad i deg også Jeg blir glad i alle som liker Lasse (ja, vi er på kallenavn, iallefall jeg ;p) Vips ble du kanskje glad i meg også iallefall om det ikke skal mer til enn Kent og Eric Amarillo :-) Jeg er særdeles lettvint i musikkverdenen da.. Liker ymse, så det skal mye til for å bomme totalt :-)
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. august 2012 #19 Skrevet 3. august 2012 Tenk så mye oppmerksomhet du hadde fått, om du kunne si at du var modell da. Det hadde garantert blitt noe pårræ ass. Men jeg er ikke modell, så da blir det vel litt dumt å si det?
Yme Skrevet 3. august 2012 #20 Skrevet 3. august 2012 Men jeg er ikke modell, så da blir det vel litt dumt å si det? Ja, Blomsten. Det er dumt å si at man er modell, om man ikke er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå