Gå til innhold

Kvinner, hvor mye har mannens klesstil å si på førsteinntrykket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker da at personen har normalt/bra utsende, hvor mye har klesstilen hans å si om du f.eks møter/ser ham ute?

Brukte før å kle meg rimelig "rocka" da jeg var veldig aktiv i forskjellige band. Etterhvert som år gikk, ble jeg interessert i klær og mote. Får stort sett kompliment på klærne hver gang jeg møter nye folk.. merket fort at jeg fikk mer interesse fra jenter.

Anonym poster: 325d623fd7f57fef7430c5d4b602bd4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær er jo en "del av" personligheten, så for meg har det mye å si :)

Skrevet

For meg...70 % av fyrsteinntrykket :)

Skrevet

Låner denne tråden litt og spørr hva dere synes om skinny jeans. (Jeg mener ikke helt pølseskinn:) De jentene jeg har snakket med har flertallet sagt at de ikke liker det, selv om fyren som går med det er tynn. Hva synes dere her inne om det? Jeg har noen skinny jeans, fordi jeg er tynn og føler at det passer kroppen min bedre enn vanlige jeans som legger seg i folder nederst.

Skrevet

skinny jeans er litt 2005 ;p

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare noen typer gutter som bryr seg om hva de har på seg. Klær er ikke noe den vanlige mannen er "interessert" i. Så lenge klærne sitter komfortabelt og ser greie ut er de fleste fornøyd. Det er bare de guttene som er opptatt av klær hvor du kan lære noe om personligheten av klesstilen. Og det eneste bra klesstil forteller deg er at han (som oftest) vil bli sett av jentene. Så det går vel mer på "type" gutt og ikke direkte innpå personligheten.

Anonym poster: bf768a11f6324f72a3f5d0c93fa0d4e4

Skrevet

Hei.

Med tanke på at jeg har lite å basere på, annet enn utseende og stil når jeg møter nye mennesker (gutter), så har det nok en del å si for meg. Det er absolutt et pluss at gutter ser litt ok ut, og ikke kler seg shabby. Men for min del behøver han ikke være mester i å matche antrekk :)

Skrevet

For meg så har det ganske mye å si.. Trenger ikke nødvendigvis være på Jan Thomas nivå, men jeg liker menn som kan kle seg pent. Men det viktigste er å kle seg i det minste så akseptabelt at man ikke blir flau av å vise seg sammen med ham..

Skrevet

Kvinnfolk og klær! :kari:

Selv er jeg mest interessert i åssen hun ser ut uten klær :smoke: hehe

• Liker 1
Skrevet

Det er mange ulike klesstiler jeg digger på menn.

Trenger for min del ikke å være moteriktig eller merkefokusert i det hele tatt. Det viktige er at det ser ut som de har hatt en bevisst tanke da de kledde på seg, og kastet et blikk i speilet.

Gjest Katten.
Skrevet

Klær er en del av førsteinntrykket, spesielt da veldig mange ubevisst har kroppsspråk som matcher klesstilen.

I tillegg er det selvfølgelig en stor del av utstrålingen.

Skrevet

Jeg har ikke tenkt særlig over klesvalgene til datene mine, med mindre den har vært urein og sloppy. Så de fleste har vel hatt en normal og grei stil :) Var på date med en som kom i skitten bukse og skjorte en gang og da følte jeg ikke at han var ute etter å gi et godt førsteinntrykk av seg selv. Ble ikke flere møter med han for å si det sånn.

Gjest "gjest"
Skrevet

Kle deg i det du trives i og la klærne være rene.

Skrevet

Om du holder god øyekontakt og smiler, så glemmer hun resten.

;)

Skrevet

For min del kommer det helt an på. Jeg har vært interessert i noen på den overfladiske måten hvor alt "vurderes". Klær kan da ha litt å si, ja - har tross alt hatt "mote som språk" til eksamen. Ellers kan jo klær være misledende av og til, men ofte har jeg merket at de konservative, ikke-min-type fyrene er lett å få øye på pga klesstilen. Som er lite spennende, veldig safe og ordinært, og gjerne den typen klær man finner på ALLE slik at de ikke skiller seg ut.

Når det kommer til å være interessert i noen på mer enn det overfladiske plan - når det er følelser involvert - så har jeg funnet ut at klær har lite å si og at i mine øyne så ser han ofte bra ut i det meste. Men så skal det jo sies at han jeg har falt for er usedvanlig karismatisk og fin så hva enn han har på seg blir bare... bra. Og da snakker vi enkle T-skjorter. Han er virkelig ikke nøye på hva han har på seg, ikke klar over det selv, og da blir det enda mer sexy... hehe.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

For min del kommer det helt an på. Jeg har vært interessert i noen på den overfladiske måten hvor alt "vurderes". Klær kan da ha litt å si, ja - har tross alt hatt "mote som språk" til eksamen. Ellers kan jo klær være misledende av og til, men ofte har jeg merket at de konservative, ikke-min-type fyrene er lett å få øye på pga klesstilen. Som er lite spennende, veldig safe og ordinært, og gjerne den typen klær man finner på ALLE slik at de ikke skiller seg ut.

Når det kommer til å være interessert i noen på mer enn det overfladiske plan - når det er følelser involvert - så har jeg funnet ut at klær har lite å si og at i mine øyne så ser han ofte bra ut i det meste. Men så skal det jo sies at han jeg har falt for er usedvanlig karismatisk og fin så hva enn han har på seg blir bare... bra. Og da snakker vi enkle T-skjorter. Han er virkelig ikke nøye på hva han har på seg, ikke klar over det selv, og da blir det enda mer sexy... hehe.

respect!

:ironi:

Skrevet

Ordentlige klær gjør folk pene, og hvordan mannen kler seg sier mye om denne personen.

Skrevet

Klesstilen har mye å si. Jo med stæsja med dilldall, jo mer komplekst sinn, er min erfaring.

Mye stæsjing og forsvar av egen stæsjing, jo verre er det oppe i hodet.

Enkel klesstil uten eller med minimalt av smykker er det mest sexy på en mann. Det viser selvtillit.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er særlig viktig. Annet enn at jeg sliter litt med gutter som går i dress eller i sånne typiske "jeg bor på vestkanten"-klær, men tror ikke de vil finne meg særlig interessant heller, så det er jo greit. Så lenge fyren ikke bruker lengre tid enn meg på badet og på shopping (og jeg bruker særdeles lite tid til begge) så er det liksom greit. Men vil helst ha de med tredagersskjegg og band t-shirt om jeg kunne velge :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...