AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Hei! Jeg lurer på om noen her har vært på språkkurs eller studert kun ett år i utlandet? Hadde vært flott om dere kunne svart på følgende spørsmål, da jeg selv har veldig lyst til å gjøre det, men ikke vet helt hvor jeg skal starte: - Hvilken organisasjon reiste du med? - Hvordan er din erfaring med den organisasjonen og lærestedet? - Hvor lenge var du der? - Hvor dro du? - Lærte du språket godt? - Hvordan er studentmiljøet? - Hvordan bodde du? - Hvor mye kostet det, og var det verdt pengene? Tuuuusen takk for svar Anonym poster: cc180b8f23fea5b3444b84f2a63d32a2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Dette var litt vel generelle spørsmål så jeg sier heller hva jeg har gjort, så kan du eventuelt spørre. Det er jo mye som ikke vil være relevant for din situasjon, du burde snevre inn litt. Uansett, jeg har: Gått tyskkurs på Goethe-instituttet i Berlin Gått franskkurs hos Alliance Francaise i Paris (dette er jo organisasjoner selv og jeg meldte meg bare på) Studert et semester i utlandet via UiO i Frankrike Studert en master i utlandet i England og Tyskland - ingen organisasjon Så, du kan gjøre veldig mye uten en organisasjon. Anonym poster: 68c9e7405169324e8dc8bfdf2e805a96
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Takk for svar! Kan du fortelle litt mer om franskkurset du tok i Paris? Anonym poster: cc180b8f23fea5b3444b84f2a63d32a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå