AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Ja, som overskriften sier. Vi har fått tilbud om plass i en Espira-barnehage, og syns det høres veldig bra ut. Men er nysgjerrig på om noen har erfaringer? Anonym poster: 433020b8d990552a167a1ec5d4701848
Gjest Beaa Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Vi har hatt barn i en stor Espirabarnehage i 5 år nå, og er veldig fornøyde! Var litt skeptisk til å begynne med mtp at det er plass til 150 barn der, men kan trygt si at vi aldri har merket noe til det. Barna har god plass ute, og gruppene er av normal størrelse. Ingen dugnad og åpningstidene er også positivt, pluss at barnehagen er åpen hele året. Kjedelig for de som blir tvunget til å ta barna ut hele juli f.eks. slik det er i mange kommunale barnehager.
Frisørdama Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 denne tråden skal jeg følge med på, mine barn bgy i en espita b.h om en mnd. Virker veldig bra av det jeg har sett.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Det å spørre om Espira generelt er jo nesten som å spørre om hvordan det er å ha barna i en kommunal barnehage da. Vi har vært delvis fornøyde med vår barnehage dette året, men har stor tro på at det blir bedre kommende år Jeg er glad vi går fra å være base-barnehage til å bli aldersinndelt med avdelinger. Jeg likte ikke 0-6-årsgrupper eller det at man laget aldersinndelte grupper på tvers av baser. Det ble mange forskjellige voksne å forholde seg til og generelt mye rot. Det blir det ikke fra høsten av og jeg er storfornøyd. Ellers er det jo kjekke bygninger, inneområdet er fint og uteområdet er helt fantastisk! Kjempekjekke lekeapparater ute Et annet pluss er åpningstidene og at de ikke har noe imot at man leverer/henter når det passer oss. Med mindre de har planer da, men da får vi beskjed om det. Det er også bra at de ikke har så mange planleggingsdager og at det alltid er åpent. Nå er ikke det vårt største problem, men jeg ser jo at det er viktig for mange andre. I vinter begynte de med fagkort. De synes jeg er geniale! Enkelt for de ansatte å finne på en aktivitet om det skulle være litt dødtid, og samtidig hjelper det dem å følge rammeplanen. Så alt i alt er vi fornøyde. Det har ikke vært det beste året, men det blir absolutt bedre framover. Anonym poster: a456437f617b10392174a5ae7e122531
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå