twix Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Vi har barnehageplass fra mandag 13 august, men nå skal jeg ikke begynne å jobbe før i september engang. Derfor kunne jeg gjerne utsatt å sende minsten i barnehagen, når jeg likevel skal være hjemme. Kan jeg ringe barnehagen å spørre om å vente til september eller har en alt bindt seg for å betale barnehageplassen fra nå i august? Hvis vi kan få kontantstøtte istedetfor og slippe å betale barnehage vil vi jo heller det.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Enten betaler dere plassen fra 13. august eller dere mister plassen. Enkelt og greit. Anonym poster: de32ebf5c21915b0c3f9dbfb3e3381be 2
Sol79 Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Du må betale for plassen om du vil beholde den.
Sulosi Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Den måneden fra august til september bør du utnytte for alt den er verd. En rolig intro til barnehagen er det ikke alle som har mulighet til. 2
Batteri Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 Den måneden fra august til september bør du utnytte for alt den er verd. En rolig intro til barnehagen er det ikke alle som har mulighet til. Jepp, heldig er du. Vanligvis skal man rekke full innkjøring på tre dager, noe som kan være stressende både for foreldre og barn.
Gjest Mildrid Skrevet 8. august 2012 #7 Skrevet 8. august 2012 Ville begynt med korte dager og rolig innkjøring. Det er gull verd og ha god tid til det.
Gjest pysepusen Skrevet 8. august 2012 #8 Skrevet 8. august 2012 Jeg hadde absolutt begynt da og heller hatt korte dager Vi fikk ha en sånn innkjøring i fjor og det var gull verdt! Han ble levert klokka ni og hentet klokka ett i noen uker før vi begynte for fullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå