Gå til innhold

Hvorfor er det så mange "tette" brukere her på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Den ene tette nepa etter den andre kommer like tett som hagl her på KG, så mitt spørsmål er: er KG stedet som tiltrekker seg flest klientell av "tett-som-ei-nepe"-type? Og i såfall hvorfor?

Takker for svar.

Anonym poster: a87c10d30d202e778d93a10ddae0504f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ene tette nepa etter den andre kommer like tett som hagl her på KG, så mitt spørsmål er: er KG stedet som tiltrekker seg flest klientell av "tett-som-ei-nepe"-type? Og i såfall hvorfor?

Takker for svar.

Jeg synes det er fint å delta i debatt med disse menneskene, som for en på mitt nivå framstår som mye klokere enn "tette".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers i livet velger vi som regel hvilke mennesker vi omgås med i ganske stor grad, man liker å omgås folk som gjerne er ganske vettuge, etter den standarden man setter selv selvfølgelig. Her på forumet har vi ikke en slik "kvalitetskontroll" og blir utsatt for mange forskjellige mennesker, da også tette folk som du kaller dem. De er mye mer synligere her, siden du ikke i like stor grad velger hvem du vil være med.

Ergo, det er ikke nødvendigvis flere her enn i det udigitale liv, de er bare mer synlige.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar.

Disse du kaller tette, er det ikke bedre å kalle de fjerne? Fjerne i betydninger at de har meninger og holdninger som er veldig fjernt fra dine? Jeg synes slike fjerne holdninger, som er såpass langt unna meg at jeg sliter med å se logikken er veldig interessante, og at de viser meg at verden er stor, og at ting kan sees fra en helt annen vinkel enn min egen. Med litt diskusjon så får jeg litt nærere forståelse av disse fjernholdningene, og de blir plutselig ikke like fjerne lenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Doris hadde tent 'n og nå ville 'n laga bråk

For det er to tette og ei badehette

no more talk.

:skaal:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris hadde tent 'n og nå ville 'n laga bråk

For det er to tette og ei badehette

no more talk.

:skaal:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å presisere: med "tett" så mener jeg uimottagelig.

Her "skrikes" det jo over en lav sko, ingen kommuniserer, det er mye kvinner vs menn.

Derav mitt HI.

Anonym poster: 0046812da4423fa0655607dd53c76d92

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her "skrikes" det jo over en lav sko, ingen kommuniserer, det er mye kvinner vs menn.

Derav mitt HI.

Utdyp takk. Uimottagelig for hva?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Derav mitt HI.

Jeg er helt enig med deg. Det er mange umodne mennesker inne på dette forumet, og det bærer mange "diskusjoner" tydelig preg av. Jeg er her inne for tips til mat og drikke og så videre, men leser jo av og til andre ting.

For andre mer intellektuelle diskusjoner på et litt høyere nivå, så er det ikke akkurat KG jeg sverger til.

Anonym poster: ae2a6f1cfca5c791a112c5ca9cf1956e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takker for svar.

Kan du komme med noen eksempler? :)

Anonym poster: e4dae65335e40a93b1752a8eac014512

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utdyp takk. Uimottagelig for hva?

For argumenter blant annet.

Det er bare å ta en kikk på Samliv og Relasjoner-forumet, og lese noen av trådene, så ser en fort at det ikke dreier seg om å diskutere, men om å få rett.

Folk "snakker" over hodet på hverandre, "lytter" ikke til hverandres argumenter i særlig grad - og det danner seg fort en kvinner vs menn-"klikker" og det utvikler seg til en slags fotballkamp der det gjelder å score "mål" på motstanderen heller enn å faktisk prøve å komme dem i møte.

Derav uimottagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg. Det er mange umodne mennesker inne på dette forumet, og det bærer mange "diskusjoner" tydelig preg av. Jeg er her inne for tips til mat og drikke og så videre, men leser jo av og til andre ting.

For andre mer intellektuelle diskusjoner på et litt høyere nivå, så er det ikke akkurat KG jeg sverger til.

:jolie:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For argumenter blant annet.

Det er bare å ta en kikk på Samliv og Relasjoner-forumet, og lese noen av trådene, så ser en fort at det ikke dreier seg om å diskutere, men om å få rett.

Folk "snakker" over hodet på hverandre, "lytter" ikke til hverandres argumenter i særlig grad - og det danner seg fort en kvinner vs menn-"klikker" og det utvikler seg til en slags fotballkamp der det gjelder å score "mål" på motstanderen heller enn å faktisk prøve å komme dem i møte.

Derav uimottagelig.

Ja, det foregår her på KG. Det foregår også alle andre steder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er enig, jeg tror det kan også være en årsak i at folk kanskje legger av seg oppdragelsen de fikk i det de går inn i den digitale verdenen, for "det er jo ikke mennesker vi forholder oss til, men maskiner"-tankegangen som gjelder.

Og så har vi de som er frustrert og som tar ut sin frustrasjon her på KG og da blir ting fort veldig på spissen.

Men det er klart, modenhet-graden er avgjørende også, og her tror jeg at det er en del mennesker som ikke er helt voksne eller modne i hodet som vanker her.

KG er for meg moro og underholdning, men seriøst? Tror ikke det, nei.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er dårlig stemning på dette forumet.

Anonym poster: 13d1b5ddfd82325969be1bcaf7aa0ff8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du komme med noen eksempler? :)

Anonym poster: e4dae65335e40a93b1752a8eac014512

Tenker du på konkrete eksempler?

Ta f.eks ONS-tråden på Samliv og Relasjoner-forumet, der skrikes det mer enn det diskuteres og som vanlig har mennene og kvinnene dannet hver sine klikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...