alvestøv Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Jeg skal til syden snart å må kjøpe solkrem... Er det noen som har en/flere solkremer å anbefale? Den må såklart beskytte mot både UVA og UVB stråler, og ikke være klissete (så langt det er mulig, såklart). Ellers er det fint om den er fri for parabener osv. Om noen vet av andre ting som den burde/ikke burde inneholde så kom gjerne med innspill! Kom med forslag :D
Gjest Paul Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Velg en av disse: Cliniderm Sun Lotion (faktor 15)Cosmica solspray til barn (faktor 30)Cosmica solkrem for ansiktet (faktor 15 og 25)Cosmica solkrem for barn (faktor 20, 30 og 50+)Cosmica sollotion (faktor 10, 15 og 20)Cosmica sollotion for solømfintlig hud (faktor 30)Babyline Sollotion (faktor 30)Avivir Aloe Vera Kids Sunsafe (faktor 25)Avivir Aloe Vera Sun Lotion (faktor 15)Coop Änglamark Sensibel Sun Lotion (faktor 6,15 og 30)Coop Änglamark Sensibel Sun Spray (faktor 30)Derma Baby Solcreme (faktor 30)Derma Solcreme (faktor 10, 20 og 30)Derma Solspray (faktor 10 og 20)Dermica Baby Sun Cream (faktor 30)Green People Sun Lotion (faktor 25)Vichy Capital Soleil Kids Face and Body Spray (faktor 50+)Garnier Ambre Solaire Rapido Kids Spray (faktor 30)Garnier Ambre Solaire Kids Spray (faktor 30)Garnier Ambre Solaire Protective Oil (faktor 20)La Roche-Posay Anthelios Dermo-Pediatrics lotion (faktor 50+)La Roche-Posay Anthelios Dermo-Pediatrics spray (faktor 50)La Roche-Posay Anthelios Sensitive Skin spray (faktor 20)Clinderm Face Sun Cream (faktor 25)Cliniderm Face Sun Gel Cream (faktor 15)Cliniderm Sun Gloss (faktor 15)Cliniderm Sun Lotion (faktor 25)Natur & Sun High Protection Baby Sun Cream (faktor 50)Natur & Sun Anti-Age High Protection Sun Cream for Face (faktor 30)Natur & Sun Protection Sun Cream (faktor 10, 20 og 30)Soltan Invisible Protection Spray (faktor 8 og 15) Men hold deg unna disse. De inneholder farlige stoffer: Eucerin Fluid Mattifying Face (faktor 50)Garnier Ambre Solaire Clear Protect Spray (faktor 20)Decléor Aroma Sun Expert (faktor 30)Nivea Caring Sun Spray (faktor 30)Nivea Invisible Protection Transparent Spray (faktor 10 og 20)Nivea Light Feeling Sun Lotion (faktor 6)Nivea Moisturising Sun Lotion (faktor 6, 15 og 30)Nivea Protect & Bronze Sun Lotion (faktor 10 og 20)Piz Buin Allergy Lotion (faktor 15)Soltan Sun Face Cream (faktor 30 og 50+)Vichy Capital Soleil Enfants Face & Body (faktor 50+)Vichy Capital Soleil (faktor 10)Eucerin Kids Sun Spray (faktor 50+)Eucerin Sun Crème Face (faktor 30)Eucerin Sun Lotion for Dry Skin (faktor 30)Eucerin Sun Sensitivity Protection Crème-Gel (faktor 25)Eucerin Sun Spray (faktor 20 og 50+)Eucerin Sun Lotion Extra Light (faktor 30)Sopotsun for Children (faktor 25)NO7 Antidark Spot Facial Sun Protection (faktor 15 og 30)NO7 Anti-Aging Sun Protection Spray (faktor 15 og 30)L'Oréal Solar Expertise Milk Spray-Mist Advanced Protection (faktor 15)Yves Rocher Protectyl Végétal Lotion (faktor 15 og 30)Yves Rocher Protectyl Végétal Spray (faktor 50+)Piz Buin In Sun Lotion (faktor 30)MD Formulations Total Protector Color (faktor 30)Nivea Childre's Pocket Size (faktor 30)Nivea Kids Sun Lotion (faktor 50+)Nivea Kids Sun Spray (faktor 20)Nivea Kids Swim & Play Protection Lotion (faktor 30) Kilde: dinside.no Personlig ville jeg valg Piz Buin fordi det er det jeg alltid bruker.
alvestøv Skrevet 7. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2012 Velg en av disse: Cliniderm Sun Lotion (faktor 15)Cosmica solspray til barn (faktor 30)Cosmica solkrem for ansiktet (faktor 15 og 25)Cosmica solkrem for barn (faktor 20, 30 og 50+)Cosmica sollotion (faktor 10, 15 og 20)Cosmica sollotion for solømfintlig hud (faktor 30)Babyline Sollotion (faktor 30)Avivir Aloe Vera Kids Sunsafe (faktor 25)Avivir Aloe Vera Sun Lotion (faktor 15)Coop Änglamark Sensibel Sun Lotion (faktor 6,15 og 30)Coop Änglamark Sensibel Sun Spray (faktor 30)Derma Baby Solcreme (faktor 30)Derma Solcreme (faktor 10, 20 og 30)Derma Solspray (faktor 10 og 20)Dermica Baby Sun Cream (faktor 30)Green People Sun Lotion (faktor 25)Vichy Capital Soleil Kids Face and Body Spray (faktor 50+)Garnier Ambre Solaire Rapido Kids Spray (faktor 30)Garnier Ambre Solaire Kids Spray (faktor 30)Garnier Ambre Solaire Protective Oil (faktor 20)La Roche-Posay Anthelios Dermo-Pediatrics lotion (faktor 50+)La Roche-Posay Anthelios Dermo-Pediatrics spray (faktor 50)La Roche-Posay Anthelios Sensitive Skin spray (faktor 20)Clinderm Face Sun Cream (faktor 25)Cliniderm Face Sun Gel Cream (faktor 15)Cliniderm Sun Gloss (faktor 15)Cliniderm Sun Lotion (faktor 25)Natur & Sun High Protection Baby Sun Cream (faktor 50)Natur & Sun Anti-Age High Protection Sun Cream for Face (faktor 30)Natur & Sun Protection Sun Cream (faktor 10, 20 og 30)Soltan Invisible Protection Spray (faktor 8 og 15) Men hold deg unna disse. De inneholder farlige stoffer: Eucerin Fluid Mattifying Face (faktor 50)Garnier Ambre Solaire Clear Protect Spray (faktor 20)Decléor Aroma Sun Expert (faktor 30)Nivea Caring Sun Spray (faktor 30)Nivea Invisible Protection Transparent Spray (faktor 10 og 20)Nivea Light Feeling Sun Lotion (faktor 6)Nivea Moisturising Sun Lotion (faktor 6, 15 og 30)Nivea Protect & Bronze Sun Lotion (faktor 10 og 20)Piz Buin Allergy Lotion (faktor 15)Soltan Sun Face Cream (faktor 30 og 50+)Vichy Capital Soleil Enfants Face & Body (faktor 50+)Vichy Capital Soleil (faktor 10)Eucerin Kids Sun Spray (faktor 50+)Eucerin Sun Crème Face (faktor 30)Eucerin Sun Lotion for Dry Skin (faktor 30)Eucerin Sun Sensitivity Protection Crème-Gel (faktor 25)Eucerin Sun Spray (faktor 20 og 50+)Eucerin Sun Lotion Extra Light (faktor 30)Sopotsun for Children (faktor 25)NO7 Antidark Spot Facial Sun Protection (faktor 15 og 30)NO7 Anti-Aging Sun Protection Spray (faktor 15 og 30)L'Oréal Solar Expertise Milk Spray-Mist Advanced Protection (faktor 15)Yves Rocher Protectyl Végétal Lotion (faktor 15 og 30)Yves Rocher Protectyl Végétal Spray (faktor 50+)Piz Buin In Sun Lotion (faktor 30)MD Formulations Total Protector Color (faktor 30)Nivea Childre's Pocket Size (faktor 30)Nivea Kids Sun Lotion (faktor 50+)Nivea Kids Sun Spray (faktor 20)Nivea Kids Swim & Play Protection Lotion (faktor 30) Kilde: dinside.no Personlig ville jeg valg Piz Buin fordi det er det jeg alltid bruker. Oi! Det var ei saftig liste! Takktakk Er Piz Buin klissete da? Brukte den før i tiden vet jeg, men da var jeg så lita at jeg husker ikke annet enn hvordan den lukter... Hehe
Gjest Paul Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 Piz Buin er helt grei den, men den lukter jo. Men det gjør vel all solkrem egentlig. Velger heller enn som lukter litt, enn en som ikke virker.
Gjest RompeRusk Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Anbefaler Piz buin. Merker ikke noe til lukt, og har ikke minst vært ganske så effektiv mot både soleksem og solbrenthet
Lykkelitenen Skrevet 7. august 2012 #9 Skrevet 7. august 2012 den lukter jo så godt! Den lukten er sol og sommer for meg <3
alvestøv Skrevet 8. august 2012 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2012 Fott! Da tror jeg det blir den jeg går for, gitt! Takk for svar alle sammen Enig med Lykkelitenen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå