Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter en flytende foundation som dekker GODT. Har diagnosen NF og derfor noen fibromer i ansiktet. Har også kvisearr, men ikke kviser. Ønsker meg en flytende forundation som dekker godt over fibrmer og arr. Har brukt mye mineralsminke, det dekker ikke godt nok og dessuten er jeg drittlei av å bruke det. Vil ha flytende. Body Shops flytende mineralfoundation er ikke vits å nevne, den er helt rævva. Hudtypen min er kombinert som lett blir litt blank, så bør ikke inneholde olje.

Anonym poster: dcc865b492efa2d395fc3da084a34a78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vichy Dermablend Foundation.

Jeg har prøvd mange, og denne dekker aller best.

Skrevet

Om du virkelig er ute etter noe som kan dekke alt og ikke er redd for nett shopping kan du se på Kat von D sin tatoo consealer. Den dekker til og med tatoveringer.

Lara Mercier har også en fundation som dekker noe helt fantastisk. Fas på grensen parfymeri i Oslo og på nett.

Skrevet

Maxfactor lanserer en nå i høst som er helt super for oss som vil dekke mye. Brukt denne i en mnd og er storfornøyd. Den gjør meg ikke blank, gjør ikke kvisene mine værre og dekker alt. Løøøve it!

Ellers er dermablend fra vichy verdt å nevne, jeg kjøpte min på ebay og har brukt denne mye. Den er litt tricky å legge, så en god børste eller beautyblender er lurt å bruke. jeg kombinerer den ofte med mindre dekkende foundations, da legger jeg lett foundation hele ansiktet og blender denne inn der det trengs med beautyblenderen min, da blir resultatet flawless, men uten å se maskeaktig ut.

Skrevet

jeg er også på jakt etter en som dekker godt. Hva heter denne som kommer til høsten fra Maxfactor? holder den lenge på huden?

Skrevet

Jeg synte den sitter godt, selv når jeg dropper primer. Jeg har brukt sommeren på å lete etter long lasting foundation i high end-prisklasse, og denne danker ut alle jeg har prøvd på både holdbarhet og dekkevne, og jeg har irritert vettet av de lokale kicks og p. koch damen ved å spørre etter vareprøver ;)

Navnet er "all day flaweless, 3 in 1" og den er som primer, foundation og consealer i ett. Jeg legger litt consealer under øynene med denne på, og kanskje litt på de værste kvisene mine når jeg han pms-hud, men til vanlig trenger jeg ikke ekstra produkt over denne. Elsker den, rett og slett! mener den lanseres i uke 40 (rundt om kring der), så er en stund til. Jeg fikk 2 flasker på kurs, så har en som passer perfekt og en som er litt for mørk, så håper ikke jeg går tom før den kommer i butikk, da begynner jeg å gråte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...