brum Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Jeg er ferdig på skolen til sommeren og skal begynne å søke jobb snart. Skulle gjerne ha noen tips til hvordan jeg skal utforme CV og hva som er viktig å ha med osv.... Er det noen nettsteder som tar for seg dette??
Fat Sally Lee Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Det ligger noen ferdige CV'er inne i Microsoft Word. Der ser du hvordan de skal utformes, og så kan du bare fylle inn med egne fakta. Ligger på Fil > dokumenter > klassisk CV (tror jeg)
huzky Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 File -> New -> Other Documents -> Resume(finnes flere ulike å velge mellom) Ellers, så kan jeg si hva jeg har med i min CV: Personalia Utdanning Andre kurs Arbeidserfaring Verv og frivillig arbeid Lykke til med CV skrivingen!
Crispo Skrevet 17. februar 2004 #4 Skrevet 17. februar 2004 Her er en link jeg fikk hjelp av da jeg skrev jobbsøknader i fjor: Slik skriver du CV Ønsker deg lykke til med jobbsøkingen :-)
Lille Rosin Skrevet 17. februar 2004 #5 Skrevet 17. februar 2004 Dette var nyttig for meg også, de sidene om å skrive CV altså :-) . Er midt oppe i jobbsøking.
Imax Skrevet 20. februar 2004 #6 Skrevet 20. februar 2004 Jeg fikk tips om å skrive "Nøkkelegenskaper" rett etter personalia. Eks. Nøkkelegenskaper: Gode kritiske og analytiske egenskaper; god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, gode datakunnskaper, initiativrik, stor arbeidskapasitet, kreativ, proaktiv, selvstendig, engasjert, ansvarsfull, gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Ikke glem styreverv osv og fritidsaktiviteter. Det sier ofte mye om personen, og er viktig for dem som ansetter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå