Gå til innhold

Ung jente jobbe som parkeringsvakt - erfaringer/tips/råd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg tenker å takke ja til stilling som parkeringsvakt (dog kun ferie og tilkalling), men blir litt skeptisk når jeg leser diverse på nettet. Er det "vanlig" å bli oppsøkt privat av gærninger som vil gi deg juling? Tenker spesielt på at jeg er jente i tidlig tjueårene. Men jeg er ikke spedbygd og liten.

Noen med erfaringer fra yrket? Eller generelle råd/tips å komme med? Jeg tenker at det er en grei jobb å ha i bakhånd, da jeg skal tjene mest mulig penger det neste året.

Takk for svar :)

Anonym poster: dd65be647c5a3e11db1f2f0df7762877

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg misliker parkeringsvakter - misliker er en underdrivelse...

Men å oppsøke disse menneskene privat..? Skjer det?

AnonymBruker
Skrevet

jeg tror du må være forberedt på å utvikle tykk hud, og få mye kjeft

Anonym poster: a4f550f13633b6f37f47498f82a63ba1

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er forberedt på å få mye kjeft, og at jeg må holde meg rolig og bare si at jeg gjør jobben min, og henvise til lovverket. Men hva om folk blir helt spinn ville, voldelige etc.? Jeg vil ikke bli hata i byen heller..

Anonym poster: dd65be647c5a3e11db1f2f0df7762877

Skrevet

Gjør jobben din, følg _regelverket_ og ring polititet om noen truer deg. Du får nok en del kjeft, men så lenge du har loven på din side har du jo noe å forklare til. Ikke la deg hisse opp, prøv å ikke vær urimelig (gi bot til folk som bruker litt ekstra tid til å hente billett (dårlig til bens f.eks)), ja, det finnes de som er litt maktsyk og dermed litt urimelige når de skriver ut bot. Prøv å følge regelverket så går det nok bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...