Gå til innhold

Hmmm... noen som vet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt meg blokk-leilighet... flyttet inn i januar, så har ikke bodd her lange tida.

Men saken er at.... naboene over tramper fryktelig! Og da mener jeg ikke sånn små-tramping av og til, for lyd tåler jeg. Men det er skikkelig tramping, store deler av dagen.

Jeg jobber jo formiddagen, så da hører jeg jo ikke noe. Men jeg våkner t.o.m i helgene av denne trampingen! Noen syntes sikkert dette er helt absurd å reagere på, men den trampingen går meg virkelig på nervene....

Andre ting jeg hører: Når de tisser i doen, drar ned i doen, bruker kjøkkenapparater, setter på vaskemaskinen, snorker om natta, synger i dusjen osv... Jeg sitter ikke å lytter til alt dette altså, men det er ting jeg hører når jeg f. eks leser en bok og har det veldig stille rundt meg... da hører man plutselig ALT! Trur det må være veldig dårlig isolering her :-(

Hvordan taklet dere andre som har bodd slik det? Vurderer sterkt å flytte igjen....

Anonym poster: d437e440b9d81a045e0092fddb9a3f47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overskriften er forresten feil.... skulle skrive "Noen som har opplevd dette?" men surrer fælt nå...

Anonym poster: d437e440b9d81a045e0092fddb9a3f47

AnonymBruker
Skrevet

Ja og det ble tatt opp med nabo.Men uten bedring ,så det ble skrevet en klage som borettslaget godtok.

En skal kunne gå inne ja,men hopping tramping osv er uting i blokk.

Hva sier husreglene?

Anonym poster: 064e744982d2517a7c33db3c013d165a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...