Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er det noen andre her inne som bruker den? Jeg prøvde den for første gang i dag, og håret ble skikkelig klissete :(

Andre som har opplevd det, eller var jeg bare uheldig? (og nei, brukte ikke veldig mye)

Anonym poster: 1ab1449fc61c936aacc31d4a8b76fadf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd både den røde og den gule for flere år siden, og var ikke fornøyd med noe annet enn lukta.

Skrevet

Jeg bruker ofte got2be Glued (gul) viss jeg vil sørge for ekstra volum, for den har ekstremt godt hold.

Er nok derfor den kan bli såpass klissete og, så det er viktig å ver forsiktig under påføring.

Til vanlig bruker jeg Clynol (ikke pumpeflaska) og den er jeg kjempefornøyd med, til å vere en billig-spray :)

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg prøvde den røde for flere år siden. Syns den var god, men kjøper den aldri igjen siden Swartzkopf tester på dyr. Visste det ikke da dessverre, dama i butikken var bombesikker på at det gjør de ikke. :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte den røde og likte at den hadde sterkere hold - den holdt faktisk i det tjukke håret mitt, noe andre hårspray ofte ikke gjør. Men herrenmin for en lukt.. Bare pga lukten kjøpte jeg den aldri igjen.<br /><br /> Anonym poster: 2a88cd109263423eae6fa9dff5d5fe85

AnonymBruker
Skrevet

Blir veldig klissete på mitt hår også, men den holder så bra. Tar en kjapp spray på goood avstand som sluttspray så jeg får brukt den opp.

Anonym poster: 0677b376d17efe415ca15f9afba8f72e

Skrevet

Brukte den gule før... ble helt svett i hodebunnen på en måte.. Det kjentes ut som jeg hadde på meg hjelm nesten :P Og jeg brukte ikke så mye..

Holder meg til osis session : -)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...