Gå til innhold

høst/vintersko

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kan dere anbefale noen høst og vintersko som ikke koster skjorta?? det viktigste er at de tåler regn og snø uten at jeg blir kald og våt på føttene, men det er absolutt en bonus hvis de ser noenlunde bra ut.

er jente.

Anonym poster: 27ff528725c63f42b45d787b1bc6e603

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorel Caribou er helt fantastiske, synes jeg. Sjekket på XXL nå og de har gått ned i pris å koster bare 499!:-) Jeg har brukt mine hver vinter i 4 år nå og de er fortsatt like gode. Kvaliteten er super! Så jeg anbefaler de på det varmeste.

AnonymBruker
Skrevet

Sorel Caribou er helt fantastiske, synes jeg. Sjekket på XXL nå og de har gått ned i pris å koster bare 499!:-) Jeg har brukt mine hver vinter i 4 år nå og de er fortsatt like gode. Kvaliteten er super! Så jeg anbefaler de på det varmeste.

tusen takk, de ser bra ut. får bestille meg et par :)

Anonym poster: 27ff528725c63f42b45d787b1bc6e603

Skrevet

Er disse normale i størrelsen eller bør man gå opp/ned en størrelse?

Skrevet

Jeg fikk høre før jeg kjøpte dem at de var litt små i str. så jeg kjøpte en str over min vanlige. Det angrer jeg egentlig litt på, da jeg selv synes de er helt normale. Pluss siden er jo at jeg da har ekstra god plass i dem! hehe. Men nei, min erfaring er at jeg kommer til å kjøpe min normale str. neste gang jeg kjøper et par:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...