Gå til innhold

Betale depositum med kredittkort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i en skikkelig knipe.

Lånekassen bruker lang tid på søknaden min, og ingen banker vil gi meg depositumslån uten en bekreftelse fra lånekassen om at jeg får lån. Men depositumet må jo betales.

En slekting har tilbydd seg å gjøre dette med kredittkort, men det går jo ikke an å betale regninger med kredittkort? Det er jo en giro jeg har fått.

er det noen som vet om en måte å løse dette på, eller er det rett og slett ikke mulig?

Anonym poster: d3e2cdcc0651a1c2fa6c19093660a241

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du VET med sikkerhet at du får lån fra Lånekassa ville jeg betalt depositum med forbrukslån, HVIS du betaler tilbake lånet i det øyeblikket du får lånet inn på konto.

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du VET med sikkerhet at du får lån fra Lånekassa ville jeg betalt depositum med forbrukslån, HVIS du betaler tilbake lånet i det øyeblikket du får lånet inn på konto.

men kan TS regne med å få forbrukslån da, det ser jo ikke ut til at hun har inntekt?

Går det ikke an å betale regninger med kredittkort? Det visste jeg ikke. :sjenert;

Sikkert et dumt spørsmål, men jeg har ikke kredittkort så jeg har virkelig ikke peiling.

Om ikke det går kan vel slektningen ta ut kontanter så regningen kan betales i skranken på et eller annet postkontor?

Anonym poster: 78275ef41ddbe6ce5ebdb4ee19988f64

Skrevet

Slektningen din kan vel betale giroen i nettbanken sin, enten av egen konto eller kredittkortkonto?

Jeg har tilgang til begge kontoer på nettbanken og kan betale regninger med begge to. Så sant du vet at du kan betale tilbake i nærmeste fremtid, så høres det ut som en god løsning. Om ikke nettbank er mulig, så hadde AB over en god ide.

Lykke til!

:)

AnonymBruker
Skrevet

Åja, så man kan betale regninger med kredittkort? Isåfall så er det jo ikke noe problem! :)

Takk for svar!<br /><br /> Anonym poster: 278ece4393d6249c67a1cb482723515f

AnonymBruker
Skrevet

Det er forresten ikke mastercard det er snakk om, men visa gold, vet ikke om det spiller noen rolle, må vel bare logge inn i nettbanken å sjekke når vi får mulighet.<br /><br /> Anonym poster: 278ece4393d6249c67a1cb482723515f

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo omså gå i banken/posten/bank i butikk å betale giroen over disk og da tar slektningen din å betaler med kredittkortet sitt. Må vel betale litt i gebyr.

Anonym poster: e8c360bf62c62c278d253fffdc05c437

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med depositumlån? LåN til depositum? Hva slags depositum og til hvem?

Anonym poster: 190d5188e8554f0ac494b797950d48d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...