camillaoslo Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Jeg har nettopp lest "Endra flere gullkorn fra pasientjournalen" og ler fortsatt. Det er for lite humor i litteraturen, og jeg lurte på om leserne har tips om gode humorbøker som får fart på lattermusklene?
Mermaid Blues Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 (endret) Jeg synes Bill Bryson sine bøker er morsomme Edit: Og Hitchhiker's Guide to the Galaxy, det er en av mine favoritter! Endret 7. august 2012 av Mermaid Blues
Gjest Belle Gunnes Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Knut Nærum. Jeg er svak for den tørre humoren. Arto Paasillina har også en humor jeg liker. Erlend Loe er bra. Alle disse får meg til å le høyt. Ellers er alle slike gullkorn-bøker morsomme.
Nattergalen Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Elsker Bill Bryson sine bøker, herlige reiseskildringer og liker også de nyere bøkene hans. Ellers har jo Are Kalvø også noen bra bøker som får meg til å le.
Gjest Bond Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 James Herriot og Jerome K Jerome Begge burde nok leses på engelsk grunnet dialektene og uttrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå