Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal studere for å bli lektor, men jeg må levere politiattest. Jeg har ikke hatt tid før på grunn av jobb, men i dag morges dro jeg til lensmannskontoret og søkte etter attest. Damen der sa at hun som skulle godkjenne det var på ferie og at hun kommer på Mandag, men studiestart er jo i neste uke. Jeg stresser over dette fordi det stod ikke noe konkret frist på når jeg måtte levere den. Er det noen som har måttet gjøre det samme?

Og hvor sender jeg attesten? Jeg blir irritert fordi det står bare at du MÅ ha det, men det står ikke når og hvor den skal inn. Noen som har svar som kan roe meg ned litt? Jeg vil bare ikke gjøre noe feil.

Anonym poster: 1b0706522c769d22dfaf3166c9387689

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ta kontakt med skolen, å forklare problemstillingen? Jeg måtte levere inn politiattest i.f.m jobben, og beregnet ventetid for attesten var 3 uker (midt i ferieavvikllingen), men fikk allikevel jobbe frem til den kom, med avtale med sjefen.

Jeg vet desverre ikke når de må ha attesten, er jo naturlig å tenke at de vil ha den med skolestart, men hadde jeg vært deg, hadde jeg som sagt tatt kontakt med skolen.

Lykke til! :)

Gjest Tekola
Skrevet

Vi hadde en frist ut i september tror jeg da jeg begynte på lektor. Men ta kontakt og hør. De har full forståelse for at det tar tid å få den :)

AnonymBruker
Skrevet
Jeg har ikke hatt tid før på grunn av jobb, men i dag morges dro jeg til lensmannskontoret og søkte etter attest.

Det er faen meg den dummeste unnskyldningen jeg har sett på lenge. En slik attest hentes hele dagen. Hadde du mer enn 12 timers arbeidsdager kanskje??

Anonym poster: 2d7f592f7b0d6cdf0da1100164001e94

Skrevet

Det er faen meg den dummeste unnskyldningen jeg har sett på lenge. En slik attest hentes hele dagen. Hadde du mer enn 12 timers arbeidsdager kanskje??

Anonym poster: 2d7f592f7b0d6cdf0da1100164001e94

Hva er det for slags måte å snakke til TS på, da? Her i byen har politistasjonen bare åpent fra 9-15.30 på denne tiden av året, og siden TS snakker om lensmannskontor, så er sjansen stor for at den er enda snauere der. Da jeg bodde på bygda var lensmannskontoret bemannet to ganger i uken fra 10-14. Og da blir det brått vanskelig hvis man ikke kan forlate arbeidsplassen.

Hold de sure oppstøtene dine for deg selv.... :balltre:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg skal ringe og høre med dem.

AnonymBruker
Skrevet

Kontoret her stenger klokken 3. Det er ikke alle som er ferdig på jobb da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...