spørsmålstegnet Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Da han prøvde å hvile seg til neste runde på 100 meteren, sa han rett i etterkant av løpet at han var skråsikker på å komme seg videre. 2 minutter etterpå var han utslått. Ifølge den forklaringen virker det som om Ndure er klar over at han er på 4. plass og satser på at tiden hans er god nok. Nå, rett etter 200 meteren så sier han at han var skråsikker på at han var på 3. plass på 100 meteren og ikke så han som var helt bortest. Dette virker underlig. Hadde han vært så sikker på å være på 3. plass, så hadde han jo ikke sagt til reporterdama at dem ikke trengte å være bekymra for å gå videre, når hu dama sier at han må vente i spenning, og han selv sier at det ikke er noe stress å være bekymra. Når han sier at han er 100 prosent sikker på å komme seg videre, så betyr vel det at han er klar over at han har 4.plass og mener at tiden han skal holde til en av de tre beste 4.plassene. Virker som en litt tvilsom unnskylding. Tror han dummet seg ut mer enn han vil innrømme. Han kan jo ikke si at han trodde han hadde 3.plassen. Han har jo en tavle å gå etter. For meg virker det som om han var sikker på at den jogginga han drev på med skulle holde til beste (eller tredje beste) 4.plassen. Noen som har undret på dette? Uansett.. lykke til på 200 meteren Ndure!
Gjest avocadoen Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Har kun fått med meg at han skal springe 200 meter jeg. Har vært på jobb. Men hvorfor fundere over dette egentlig?
spørsmålstegnet Skrevet 7. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2012 Når en person lever av å løpe, og skal "spare krefter" og hvile seg til finaleplass, så synes jeg det er egentlig ganske arrogant. Spesielt når han etter 100 meterløpet var så sikker på å komme videre. Derfor reagerer jeg på det han sier. Fordi det som skjedde er jo et av de største norske tabbene i OL sin historie. Greit nok å spare krefter til 200 meter, men da kan han jo la være å løpe 100 meter, sånn som noen andre gjør.
Amarinda Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Han gjorde en tabbe, men håpet nok at han skulle gå videre tid på 100 m. Noe han også bare var noen hundredeler fra å gjøre. Han innrømte jo i dag at han gjorde en tabbe, var nok bare for skuffet til å klare å innrømme dette rette etter overstått 100 meter. Dumt og litt overlegent ja, men gjort er gjort. Han innrømte hvertfall i dag at han gjorde en feil forrige gang, og det er som sagt menneskelig å feile.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå