Gjest Cuddly Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Har bestilt denne nå, men lurer på om den skal blandes med vann eller rensemelken? Og bør den brukes hver dag, er det ikke nok med ca annen hver? Syns det høres mye ut med hver dag...
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Du kan gjøre begge deler. Jeg blander den med litt vann og bruker den på fuktet ansikt. Jeg bruker den som en normal peeling, ikke mer enn ca 2g/uke, for jeg synes den tørker ut huden min. Men nå skal det legges til at jeg har ganske tørr hud, da.
starie Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 Du kan gjøre begge deler. Jeg blander den med litt vann og bruker den på fuktet ansikt. Jeg bruker den som en normal peeling, ikke mer enn ca 2g/uke, for jeg synes den tørker ut huden min. Men nå skal det legges til at jeg har ganske tørr hud, da. Jeg bruker den også skjeldnere nå om vinteren. Har jeg god tid renser jeg først to ganger og tar deretter peeling. Har jeg dårlig tid renser jeg en gang og blander peelingen med rensen etterpå.
Cilla Skrevet 16. februar 2004 #4 Skrevet 16. februar 2004 Har jeg god tid renser jeg først to ganger og tar deretter peeling. Har jeg dårlig tid renser jeg en gang og blander peelingen med rensen etterpå. Slik gjør jeg også det, men jeg renser bare en gang da, burde jeg kanskje renset to ganger?? Også bruker jeg den i dusjen, lettere å skylle av alt.
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #5 Skrevet 16. februar 2004 Cilla: Du fikk litt tull med sitatene dine der.... Hvis du bruker mye foundation etc, er kanskje to ganger rens viktigere enn om du, som meg, bare bruker litt concealer og løst pudder?
starie Skrevet 16. februar 2004 #6 Skrevet 16. februar 2004 Jeg anbefaler å rense to ganger uavhengig om jeg har make-up på eller ikke. Første gangen renser man jo bare overfladisk, mens den går dypere andre gang.
Cilla Skrevet 16. februar 2004 #7 Skrevet 16. februar 2004 Får begynne å rense to ganger da. De jeg mente E. (leste litt fort i sted) var at jeg som regel renser først med rensen (Anti baq), skyller, ogsp peeler jeg. men av og til blander jeg peelingen i rensen og tar begge deler i samme omgang. Vet ikke hvor lurt dette er . Starie??
Gjest Cuddly Skrevet 16. februar 2004 #8 Skrevet 16. februar 2004 Takk for svar! Det er så bra å etterhvert ha flere ting i en bra hudpleieserie. Skal holde meg til det, sånn at huden min slipper flere sjokk! Bare suplere med olje fra Decleor... Det beste av alt er jo at jeg kan få hjelp her :klem2:
Gjest Cuddly Skrevet 20. februar 2004 #9 Skrevet 20. februar 2004 Nå er den kommet og prøvd! Men er det meningen at kornene skal forsvinne med en gang? Hva er det da som peeler huden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå