Gå til innhold

Fortelle om følelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag skal jeg på besøk til ham jeg liker. Som jeg forøvrig "vet" liker meg også. (Han sier feks at jeg har trollbundet ham, at han tenker på meg, savner meg osv osv osv. I tillegg har han sendt bilde av meg til moren.. ) Forhåpentligvis gjør vi det vi bruker å gjøre, altså kose og kysse og kanskje litt mer ;)

Nå føler jeg at dette har pågått en stund, ca halvannen mnd, og jeg vil fortelle ham at det er ham jeg vil ha. Hva kan jeg si, hvordan ordlegge meg uten å virke både skremmende og desperat?

:sjenert:

Anonym poster: 2d6e2b4b51f11c6f396de93f73f384c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper på svar, så dytter :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare spør han om dere skal kalle dere kjærester? eller noe sånt.. Menn er ikke så flinke med hint, så tror ikke du skal prøve på det. Det beste er nok å spørre rett ut. :)

Anonym poster: 382cd01c4ce97bfb010e51deda9c1ac2

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde sagt hvor gamle dere er. Det kan nok være relevant til svarene du får.

Anonym poster: 7c9b01e9053e7de63e70ccfb7af660e3

AnonymBruker
Skrevet

Bare spør han om dere skal kalle dere kjærester? eller noe sånt.. Menn er ikke så flinke med hint, så tror ikke du skal prøve på det. Det beste er nok å spørre rett ut. :)

Anonym poster: 382cd01c4ce97bfb010e51deda9c1ac2

Huff, det høres litt voldsomt ut. Hvordan i all verden skal jeg tørre å si den setningen høyt... Tar menn virkelig ingen hint altså?

Kanskje du burde sagt hvor gamle dere er. Det kan nok være relevant til svarene du får.

Anonym poster: 7c9b01e9053e7de63e70ccfb7af660e3

Midten av 20-årene

ts :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke fremstå som negativ her, men hvorfor har du sex i månedsvis med noen uten å avklare noe som helst om hva dere er? Man trenger ikke erklære seg som kjærester med en gang, men når man begynner med sex burde man kanskje prate litt om ting.

Får håpe du ikke bare er noen han har sex med mens han venter på noen å bli forelsket i.

Anonym poster: a0bf573051386d03fec3d6a5fa0d5ca5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke fremstå som negativ her, men hvorfor har du sex i månedsvis med noen uten å avklare noe som helst om hva dere er? Man trenger ikke erklære seg som kjærester med en gang, men når man begynner med sex burde man kanskje prate litt om ting.

Får håpe du ikke bare er noen han har sex med mens han venter på noen å bli forelsket i.

Anonym poster: a0bf573051386d03fec3d6a5fa0d5ca5

For min del var dette i begynnelsen bare sex. For ham var det annerledes, han gikk feks til både mine venninner og kompiser og spurte og gravde om meg feks. Han innrømmet at han var forelsket, og jeg var skeptisk. Men så har det da endret seg for meg. Mine venner/hans venner sier han fortsatt ser og oppfører seg like forelsket ut som før. Jeg derimot har veldig vanskelig for å vise noenting som helst... :S

Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, TS! Vil ikke virke for masete og er redd for å skremme han bort siden det er 1,5 måned siden vi møttes.

Må få høre hvordan det gikk idag :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, TS! Vil ikke virke for masete og er redd for å skremme han bort siden det er 1,5 måned siden vi møttes.

Må få høre hvordan det gikk idag :)

Så bra jeg ikke er alene ;) Må få høre fra deg og da :)

Det gikk veldig bra igår, vi kom litt nærmere på en måte. Jeg turde ikke spørre eller fortelle noe, og jeg er sikker på at det var noe han heller ikke fikk sagt. Den stillheten når man VET at det er noe, men så blir det mer til at man stryker vekk håret eller begynner å kysse istedet... Men men, kanskje det skal gå sin gang? Frustrerende!

ts

Skrevet

Gikk bra her også, TS :) Tok ikke opp noe forholdsprat jeg heller. Føler meg ganske sikker på at han ikke dater andre enn meg. Han har sagt det, også har jeg møtt alle de nærmeste kompisene og venninnene hans flere ganger allerede. Det tar tid å bli kjent, selv om man har den følelsen av at man har kjent hverandre i flere år allerede :) Det eneste som gjør meg usikker er at han ikke er særlig fysisk utenfor husets fire vegger. Er ikke fan av å råkline på gata selv, men litt mer "touching" hadde vært koselig. Det gjør meg litt usikker. Han er slik innendørs om noen av våre samboere (venner) er i nærheten og.

Hvor ofte møtes dere, TS?

Skrevet

Vi har møttes litt forskjellig egentlig. alt fra 1 dag i uken til 4 dager i uken. Dere da? :)

Igår var vi på fest, og en av gjestene spurte om vi var sammen nå, fordi vi rett og slett oppfører oss slik . Lang historie kort, han spurte om jeg ville være kjæresten hans. Jeg svarte ja.

:fnise: huff så flau jeg blir av sånt som dette.....

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med kjæreste (sånn offisielt), ts :)

Får se om det blir noe offisielt på denne kanten snart også :) Vi møtes 4-5 ganger i uka, hvilket er ofte i forhold til tidligere dater, har festet med han og kompisene. Vennene hans har også lagt meg til på facebook, og det hadde de nok ikke gjort om de mente jeg var helt bak mål, tenker jeg :)

Er hos han nå, så får se hva kvelden bringer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...