Greengrass Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Hei! Kjæresten min skal til Las Vegas om et par dager, og han har planer om å kjøpe meg noen Levis-bukser når han er der. Men jeg lurer litt på str, er det samme som her i Norge? Jeg bruker Demi Curve slim, classic rise, str 29w- 32l, finnes samme str der, eller må jeg prøve meg på 8 eller 10w? Håper noen vet, og orker å svare meg.
Viella Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Jeg har en Levis kjøpt i USA og der står w på samme måte som her. Bruker vanligvis 27w32l (bruker også demi curve), men i denne står det 4. 27. 4 er lengden og akkurat den buksa ville jeg ha litt kort, så jeg tror det tilsvarer 30. Tror derfor du bør gå for 6 i lengde. Dette var før Curve ID kom da, så jeg vet ikke om det er annerledes nå. Kjøpte den på Levis store i San Francisco hvis det har noen betydning.
Tbag Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Når jeg var på Levis i NY Opererte de bare med 6, 8, 10 etc. ingen av buksene var merket med tommer (f.eks 29W) sånn vi er vandt med i Norge. Mulig det bare er på noen modeller, men jeg prøve maange og alle var sånn. Så jeg ville nok gitt han begge tallene. Eventuelt gitt han 29W-32L og bedt han si det i butikken og hørt med dem. De vil nok kunne hjelpe han med å velge riktig str:) 1
Greengrass Skrevet 7. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2012 Når jeg var på Levis i NY Opererte de bare med 6, 8, 10 etc. ingen av buksene var merket med tommer (f.eks 29W) sånn vi er vandt med i Norge. Mulig det bare er på noen modeller, men jeg prøve maange og alle var sånn. Så jeg ville nok gitt han begge tallene. Eventuelt gitt han 29W-32L og bedt han si det i butikken og hørt med dem. De vil nok kunne hjelpe han med å velge riktig str:) Tusen takk, var akkurat det jeg trodde. Skal sende med han handlelapp, men litt usikker på hva f.eks str 29W er i amerikanske str. Tenker jeg prøver på str 8, så blir evt ei venninne glad hvis den blir for liten..
kills Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Kan ikke du få ham til å ta med en av buksene du bruker i riktig størrelse, sånn at en selger kan sammenligne størrelsen? Det er vel mulig at de har peiling på hva som blir riktig størrelse i deres mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå