AaaaK Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Jeg har vært ute å reist, og for å gjøre en lang historie kort; må nå på en sinnsykt kjip diet for å bli frisk igjen. Legen sier at jeg må strengt tatt kutte ut alt jeg har gledet meg til å komme hjem til. Grovbrød, melkeprodukter og salater. Det jeg skal spise er ris med litt soya, ren kylling og fisk, loff med litt smør, ritz- og mariekjeks, svart te, eplemost/juice og farris. Hvordan i alledager skal jeg spise 6-7 måltider (må spise mye oftere enn vanlig også) daglig på dette? Noen forslag!?! Vil jo så gjerne få i meg litt sunn mat også liksom, men det viktigste er hvordan jeg skal jobbe med dette?
Gjest Lisbeth Salander Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Kan jeg spørre hva som er grunnen til at du må spise dette? Matforgiftning?
Gjest Offensive Pie Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Og hvor lenge du skal følge dietten?
Namine Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Hvor lenge dette gjelder, er jo en vesentlig ting. Er det over flere år, kan det jo være ganske så kjipt, er det kun i en periode (feks en uke), er jo ikke det så lenge, og da må du bare utsette de andre rettene, å glede deg litt lengre enn forventet. Mye av det du nevner er jo godt (synte jeg), prøv å søk opp litt gode oppskrifter med disse varene i, kanskje du blir positivt overrasket. Lykke til, og god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå