Gå til innhold

Hvordan i alledager skal jeg gjøre noe ut av dette!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært ute å reist, og for å gjøre en lang historie kort; må nå på en sinnsykt kjip diet for å bli frisk igjen.

Legen sier at jeg må strengt tatt kutte ut alt jeg har gledet meg til å komme hjem til. Grovbrød, melkeprodukter og salater. Det jeg skal spise er ris med litt soya, ren kylling og fisk, loff med litt smør, ritz- og mariekjeks, svart te, eplemost/juice og farris. Hvordan i alledager skal jeg spise 6-7 måltider (må spise mye oftere enn vanlig også) daglig på dette? Noen forslag!?! Vil jo så gjerne få i meg litt sunn mat også liksom, men det viktigste er hvordan jeg skal jobbe med dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lisbeth Salander
Skrevet

Kan jeg spørre hva som er grunnen til at du må spise dette? Matforgiftning?

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Og hvor lenge du skal følge dietten?

Skrevet

Hvor lenge dette gjelder, er jo en vesentlig ting. Er det over flere år, kan det jo være ganske så kjipt, er det kun i en periode (feks en uke), er jo ikke det så lenge, og da må du bare utsette de andre rettene, å glede deg litt lengre enn forventet. ;)

Mye av det du nevner er jo godt (synte jeg), prøv å søk opp litt gode oppskrifter med disse varene i, kanskje du blir positivt overrasket. :)

Lykke til, og god bedring! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...