Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått en rettetang, babyliss wet and dry til ca 400 kr. jeg har lyst å bytte den i en bedre (dyrere) men har ikke peil. jeg fikk inntrykk av at de i butikken heller ikke hadde særlig greie på det. vet dere?? her er nettbutikken, kan du anbefale en??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Veldig bra at du har tenkt til å invistere i en bra rettetang. Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe en fra elkjøp, men heller dra frisør salonger. jeg har en fra BeGorgeous og den koster rundt 2000,- Det er den beste rettetangen jeg har hatt. Den sliter ikke så veldig på håret og den bevarer glansen. Dette er selvfølgelig en veldig dyr rettetang, men jeg anbefaler deg og snakke med frisøren din. Men synes du dette blir for dyrt, vil jeg se etter en rettetang som ikke går over 180 grader og som gjør håret glansfullt :)

Skrevet

jeg driter i glans, retter bare krøller i luggen. btw, har ikke frisør, klipper meg selv. derfor jeg spør her. kommer til å bytte inn i en bedre der denne er kjøpt :)

Skrevet

Jeg har Remington Sleek & curl, veldig fornøyd med den. Man kan justere temperaturen på den som man vil, den varmes opp raskt og den har keramiske plater som ikke skader håret så veldig.

En rettetang trenger ikke å være kjempedyr for at den skal være god.

Gjest Candy Pie
Skrevet

Jeg hadde en fra elkjøp, fikk strøm av den for noen dager siden. Haha, men det var nok mye min egen feil. Ellers gjorde den en helt ok jobb. Tror den kostet 5 eller 600.

Har også en i fra GHD, som jeg er veldig fornøyd med!

Selve innpakningen var jo også sinnsykt fin!:P

Men, jeg har også hatt billig dritt i fra nille ( 99 kr tror jeg det var ) og en annen i fra elkjøp, tror den kostet 400, men den kune bli til en krølltang eller noe ved å bytte ut noen deler...ingen av de siste nevnte har virket noe særlig for og si det sånn...

Men den første i fra elkjøp og ghd rettetangen likte / liker jeg :)

Skrevet

braun og remmington har gode rettetenger, spesielt braun sin anbefaler jeg varmt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...