Saeria Skrevet 16. februar 2004 #21 Skrevet 16. februar 2004 Men min far derimot, som betaler det meste (sammen med min mor), vil ha alt i ypperste klasse. Han innbiller seg at alle de engelske som kommer er adelige og forventer mat verdt minst to michelinstjerner . Skal ikke være lett å være pappa og i tillegg gifte bort dattera til en engelskmann med "adelig" familie.
Holly Hobbie Skrevet 16. februar 2004 #22 Skrevet 16. februar 2004 Nei, det er visst ikke det Ikke det at det er noen ekte adelige på gjestelisten (bare en kaptein). Min far er bergensk, da. Han er jo "adelig" nok i seg selv, synes jeg *Popelka liker Bergen*
Engel Skrevet 17. februar 2004 #23 Skrevet 17. februar 2004 Vi prioriterer: -god fotograf -Middag med de nærmeste -fest med gode venner med masse god drikke Vi prioriterer ikke: -kjole, har valgt en billig som jeg også kan bruke senere, og brudgommen stiller i dress som også kan brukes senere. -tanter og onkler , de er kun invitert til kaffe, fjernere familie er ikke invitert i det heletatt. -bil (selv om det går rykter om at ene forloveren til brudgommen har ordnet noe, det koster oss i alle fall ikke noe) Vel, som en oppsummering: VI PRIORITERER AT VI (BRUD OG BRUDGOM) SKAL HA EN FIN OG HYGGELIG DAG, UTEN AT DET SKAL FØRE TIL SÅ STOR ØKONOMISK BELASTNING AT ANDRE DRØMMER MÅ LEGGES PÅ IS.
Peluche Skrevet 17. februar 2004 #24 Skrevet 17. februar 2004 Vi prioriterer: -god fotograf Henger meg på den. Det er faktisk nesten det viktigste av alt, nest etter å si ja. Det er jo bildene som skal minne en og ens kjære om dagen siden. Tenker litt på det ang. kjole også- vil ikke ha noe jeg gremmes over om 25 år!
April Skrevet 17. februar 2004 #25 Skrevet 17. februar 2004 Nå har jeg prøvd å tenke på hva vi priorierer, men det viktigste er at det blir en fin dag for oss! Og så har vi brukt penger på det vi har lyst til..Kommer ikke på så mye vi har nedprioritert! Bil kanksje..Men en i familien har Rolls, så vi skal ha den! Men jeg føler ikke at vi har måtte gitt slipp på noe, for å få til noe annet!
Snurre Skrevet 17. februar 2004 #26 Skrevet 17. februar 2004 Vi har faktisk fått mulighet til å få alt det vi har lyst til, derfor har vi ikke prioritert bort noe. .... jo faktisk en ting bryllupssuite, vi har kun bestilt et vanlig hotellrom siden vi reiser på bryllipsreise allerede mandagen etter. Vi får da bo på luksus hotell i over 3 uker. Klager ikke akkurat Vi har ikke ringpute, men det er fordi det ikke er helt vår greie. Vi skal ha live band på 6 personer, vi skal ha sang i kirken, musikk under middagen, fri bar, 4-retters middag, jeg har fått en dyyyr giftering, vi blir kjørt i en kuuul bil, har bestilt fotograf for heledagen. Jeg har fått alt, men det som betyr mest, er venner og familie som skal feire sammen med oss
Lullu Skrevet 17. februar 2004 #27 Skrevet 17. februar 2004 Jeg har også egentlig fått det som jeg vil. Har prioritert alt som jeg forbinder med "drømmebryllupet". Det vi ikke har mulighet til å få er bryllupsreise. Dette har med økonomi og barn å gjøre. Men vi sparer 1 uke ferie tilgode et halvt år etter bryllupet. Deilig!! Har prioritert å be alle venner og familie til middag og fest, fri bar, musikk i kirke, musikk på fest, klær til han + meg og brudebarna, ringer, bil, fotograf, kake + fruktfat/canapeer og snacks, hår og sminke. Vi prioriterte forresten ikke å ha festen på sted der mat og drikke må kjøpes. Vi ville heller ordne med alt selv, slik at vi kunne be de vi ville og få det som vi ville. Pynt og blomster er også prioritert. Alle trykksaker lager vi selv og får trykket gratis på min sambo's jobb. Er veldig fornøyd jeg, og ingenting jeg savner for øyeblikket hvertfall
magnhild Skrevet 17. februar 2004 #28 Skrevet 17. februar 2004 Vi prioriterer å ha en venne fest på fredagen med bilig drikke, i stedet for å ha noen på fin middag og åpen bar. Vi ønsker å feire denne dagen sammen med så mange venner som mulig. Ellers så legger vi ikke mye penger i kjole og antrekk til mannen har vi alt siden han skal ha bunad. Men jeg vil legge litt penger i fotograf tenker jeg. Men ikke så mye i pynt og stæsj til bordene. eller lokalet. Jeg skal heller ikke til frisør og sparer jo litt der også. Så jegtror ikke dette blir så veldig dyrt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå