Gå til innhold

hvilken kake fikk ungen din på 1 års dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min fikk smake litt kake, og jeg bakte en sukkerfri kake til han ;) Han var så liten og koste seg kjempe masse, selv uten masse sukker :)

Anonymous poster hash: 03f1f...431
AnonymBruker
Skrevet

Barnet fikk ikke en egen kake "å grise med", og vi bakte vanlige kaker med sukker i: Sjokoladekake, bløtkake, muffins etc.

Anonymous poster hash: 03cd7...ddd
AnonymBruker
Skrevet

Vår lille Gabrielle Mozarella Bagatelle finn en trio av ostekake, sjokoladetrøffel, bringebær og kirsebærterte, og til sist noen utvalgte pikekyss dandert på et rosa kakefat. :rodmer:

Anonymous poster hash: 37679...ac8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min fikk smake litt kake, og jeg bakte en sukkerfri kake til han ;) Han var så liten og koste seg kjempe masse, selv uten masse sukker :)

Anonymous poster hash: 03f1f...431

Var det noen spesiell grunn til at han ikke kunne få kake med sukker i? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 37679...ac8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg baker kaker til selskapet, med vanlig sukkermengde. Så får hun et stykke derfra å kose seg med. Slik gjorde vi til storebroren også.

Anonymous poster hash: ee28b...e9f

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg lagde cupcakes etter vanlig oppskrift. Hun fikk en og det meste havnet på gulvet ;)

Skrevet

Jeg bakte tre kaker, og tilbydde 1 åring smaksprøver av alle. Men han var ikke interessert... Han spiste bærene på toppen da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...