AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #81 Del Skrevet 1. juni 2014 Min fikk smake litt kake, og jeg bakte en sukkerfri kake til han Han var så liten og koste seg kjempe masse, selv uten masse sukker Anonymous poster hash: 03f1f...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #82 Del Skrevet 1. juni 2014 Barnet fikk ikke en egen kake "å grise med", og vi bakte vanlige kaker med sukker i: Sjokoladekake, bløtkake, muffins etc. Anonymous poster hash: 03cd7...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #83 Del Skrevet 1. juni 2014 Vår lille Gabrielle Mozarella Bagatelle finn en trio av ostekake, sjokoladetrøffel, bringebær og kirsebærterte, og til sist noen utvalgte pikekyss dandert på et rosa kakefat. Anonymous poster hash: 37679...ac8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #84 Del Skrevet 1. juni 2014 Min fikk smake litt kake, og jeg bakte en sukkerfri kake til han Han var så liten og koste seg kjempe masse, selv uten masse sukker Anonymous poster hash: 03f1f...431 Var det noen spesiell grunn til at han ikke kunne få kake med sukker i? Anonymous poster hash: 37679...ac8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #85 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg baker kaker til selskapet, med vanlig sukkermengde. Så får hun et stykke derfra å kose seg med. Slik gjorde vi til storebroren også.Anonymous poster hash: ee28b...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 2. juni 2014 #86 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg lagde cupcakes etter vanlig oppskrift. Hun fikk en og det meste havnet på gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 2. juni 2014 #87 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg bakte tre kaker, og tilbydde 1 åring smaksprøver av alle. Men han var ikke interessert... Han spiste bærene på toppen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå