AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Etter mange hår med rettetanga hver eneste dag (jepp, til og med uten varmebeskyttelse) og x antall ganger farging skal håret mitt bli friskt igjen. Jeg har naturlige krøller og håret mitt rekker meg til skuldrene. Jeg har rettet det i flere år, ettersom jeg ikke kunne fordra krøllene mine. Nå har jeg endelig greid å få orden på dem, og håret mitt ser bra ut uten at jeg retter det. Problemet at det er så slitt, at jeg skal til frisøren om kort tid og klippe av de slitte tuppene. For første gang skal jeg ikke farge håret (jeg skal farge etterveksten ettersom håret mitt er mørkt og etterveksten er lys). Håret mitt skal få hvile iallefall i ett år nå fremover. Jeg skal også bestille nye hårprodukter, og har bestemt meg for å kjøpe Joico K-pak serien - ettersom jeg har hørt MYE bra om den. Jeg har brukt hårkuren tidligere, og den fungerte kjempe bra. Håret mitt er blitt skikkelig livløst og tynt, det er så tynt at man kan se gjennom det, om noen skjønner. Det er helt vilt. :/ Noen som har noen andre gode råd til hvordan jeg kan gjøre det sunnere? Selvfølgelig, jeg kommer til å rette det i ny og ne - men denne gangen MED varmebeskyttelse, som jeg nettopp har kjøpt. Hvorfor jeg aldri har brukt det? Fordi jeg aldri tenkte så langt... Anonym poster: 01f23a692ca147d29112d691e56dfc4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå