Jinx Skrevet 16. februar 2004 #1 Del Skrevet 16. februar 2004 Har kjøpt en barnebok til selve barnehagen i avskjedsgave fra mine barn.. (tenkte å skrive en hilsen inni) Men tenkte også å kjøpe en personlig gave til to (eller tre ?? Tredjepart er ikke like involvert i barna mine som de to) av de ansatte.. De er kjempe glad i mine barn og omvendt.. Men hva skal jeg kjøpe ? (ikke vin, sjokolade og blomster) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tundra Skrevet 16. februar 2004 #2 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvis de er veldig glad i barna dine, så ville de kansje satt pris på et fint bilde av dem i en flott ramme kansje? Eller en bilde collage? Jeg tror nok jeg hadde blitt veldig glad for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #3 Del Skrevet 16. februar 2004 Få barna dine til å tegne en fin tegning og kjøp en ramme ( men er det ikke litt dumt og bare kjøpe til noen og ikke alle på avdelingen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 16. februar 2004 #4 Del Skrevet 16. februar 2004 1) Jeg ville reagert neagtivt på at det ble kjøpt gaver til to stk og ikke den tredje. 2) Bilder av barnehagebarn er ikke så kult å ha fremme hjemme. 3) Synes det holder i massevis at du kjøper til bhg. (den boka altså!!) 4) En flaske vin eller no sånt er en ok gave. Jeg synes det blir litt pinlig når foreldrene prøver å overgå hverandre i flotte gaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 16. februar 2004 Takk for tips Alle tre skal få kort m bilde (tatt i studio) med en hilsen.. Tror kanskje det blir for mye og ramme det inn.. Hvis tredjemann ikke skulle fått gave hadde de to andre fått det utenfor barnehagen.. Jeg er ikke hjerteløs heller Å ingen prøver å overgå noen.. Dette gjelder bare oss, ingen andre.. Det er vi som flytter fra dem - og det er tårevått fra begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. februar 2004 #6 Del Skrevet 16. februar 2004 Da jeg sluttet i barnehagen jeg jobbet i, så fikk jeg et lite bilde (trykk?) som var rammet inn i en fin ramme. Kjempefin gave, men jeg vet ikke hvor mye det kostet. Så vidt jeg husker hadde flere foreldrepar spleiset på bildet. Da blir det kanskje litt dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. februar 2004 #7 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg ble litt opptatt av at du sa Men tenkte også å kjøpe en personlig gave til to (eller tre ?? Tredjepart er ikke like involvert i barna mine som de to) av de ansatte.. Hva mener du egentlig....? Enten alle eller ingen på avdelingen vel....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 16. februar 2004 Tex: Ja alle tre skal få Hun ene er ganske ny, så hun har ikke samme forhold til ungene som de to andre har.. Hm.. Skal se om jeg får kjørt meg en tur igjen imorgen... Var på leting på lørdag, men fant ingenting.. Så etter bilder og Carl Larsson figurer ... (har ikke funnet en eneste en enda) Noe pent å skrive på kort ? Dikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. februar 2004 #9 Del Skrevet 16. februar 2004 Tex: Ja alle tre skal få Hun ene er ganske ny, så hun har ikke samme forhold til ungene som de to andre har.. puh, det var godt å høre. Ofte er det sånn at den foreldrene har best kontakt med ikke er den som har best kontakt med barnet, og da blir det litt skjeivt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. februar 2004 #10 Del Skrevet 16. februar 2004 Noen bokhandler har noen nydelige Rosina Wachtmeister-krus. Koster ca 150 kroner tror jeg. Hadde blitt kjempeglad om jeg hadde fått et sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 16. februar 2004 Takk Lea... Det skal jeg sjekke ut imorgen Krus ja.. Det finnes jo mange morsomme og fine krus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. februar 2004 #12 Del Skrevet 17. februar 2004 Et krus hadde uansett blitt takket pent for, men stablet bakerst i skapet hos meg...... :oops: Forelsår vin, konfekt, håndkrem, kinogavekort, eller andre forbruksting de aller fleste vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 17. februar 2004 #13 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg ga blomster i avkjedsgave fra min datter til alle voksne på avdelingen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. februar 2004 #14 Del Skrevet 17. februar 2004 En kjempefin gave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 17. februar 2004 #15 Del Skrevet 17. februar 2004 jeg ville ha kjøpt noe som ville ha gledet alle som arbeidet i barnehagen og som skulle ha vært i barnehagen En fin plante, gullfisk i bolle eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 17. februar 2004 #16 Del Skrevet 17. februar 2004 når de "store" begynte på skolen i fjor fikk vi noe vi satt veldig pris på av et foreldreparr. det var et brev hvor sønnen forklarte hva han husket av meg , hvordan han mente jeg var osv , ved siden av fikk jeg en fin bolle (liten og ikke dyr). alle på avdelingem fikk det og alle blei utrolig glade for den gaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. februar 2004 #17 Del Skrevet 17. februar 2004 Kaisa foreslår gullfisk.. Jeg vet ikke helt om det er lurt da? En skal ikke gi bort dyr om det ikke er avtalt på forhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå