Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For tre år siden trente jeg mye pilates. Jeg trente det hver dag i mange måneder.

Nå har det seg slik at jeg har en veldig markert mage, om noen skjønner. Altså det ser ut som den er veltrent, selv om jeg er litt lubben og har litt valpefett. Musklene under er på en måte markerte, så om jeg hadde trent bort det overflødige fettet, så er jeg ganske sikker på at magemusklene hadde vært en smule markerte... Høres merkelig ut, men håper noen forstår. Kan dette være på grunn av all pilatesen jeg har trent? For syns det er så merkelig at magen min er så markert! Mange som har sett magen min lurer på hva jeg trener, ettersom den er markert selv om jeg er lubben. :klo:

Uansett, det jeg lurer på er om noen her vet om en bra pilates video på Youtube? Vil gjerne begynne å trene det igjen.

Anonym poster: d67b2ac9780568324776d1da778c45ee

Videoannonse
Annonse
Gjest *Maja*
Skrevet

Pilates går på kjernemusklaturen, men man blilr ikke "bulket" særllig mye av det. Noen mennesker er bare genetisk disponert for markerte muskler, selv med litt ekstra fett. Jeg er også slik. Trener aldri magen, men i sekundet fettprosenten blir lav så popper magemusklene frem :)

Men for all del: skader ikke å starte opp med pilatesen igjen! Er jo kjempebra for helsen og kroppen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...