AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Hunden min er ikke i form i natt, så da sitter jeg oppe. Har peset fryktelig mye, vandret urolig rundt og vil ha "trøst". Endelig roet seg ned nå og sover. Men er tydelig at han ikke er i form. Har ikke fått i seg noe rart såvidt jeg vet, og har gjort fra seg som normalt tidligere i dag. Tenker han kan ha en infeksjon, eller iallefall vondt et sted? Ringt veterinærvakten i nærheten, men ble bare videreført og så videreført igjen. De kunne ikke ta han inn, og ba oss vente til i morgen tidlig og droppe inn når de åpner hos min faste dyrlege. Så nå venter vi bare... Og prøver å holde roen. Noen som har opplevd noe slikt med sin hund? Hva var det isåfall som feilet hunden? Anonym poster: f1e1522c3552eaab06ed55c32ea955be
Portvinpiken Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Huff det er ikke morsomt. Jeg har ikke opplevd akkurat det, men mye annet som hjerteinfarkt, slag og akutt prolaps. Alltid på en fredags kveld selvfølgelig :-(. Håper det ordner seg. Behøver jo ikke være noe alvorlig, Kan ha litt magevondt for eksempel. Jeg har også vært ut for hunder som rett og slett ble i dårlig form noen dager, og de kunne virke litt utilpass også på natterstid. PS. de første eksemplene kan du naturligvis se bort i fra, da det jo ikke er noen at disse akutte og alvorlige tingene. Lykke til med vovsen og ha en god våkenatt...:-). Husk at hunden din er deg evig takknemlig for at du sitter oppe med den. Ingen hunder synes det er spesielt artig å være litt dårlig å "alene" mens andre sover eller er borte. En god hundeeier er du :-)
Gjest Minde09 Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Huff, stakkars hunden. Har du sjekket han for flått?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Tusen takk for omtanke! Prøver bare å tenke på litt andre ting oppi alt dette, for bare gråter og gråter. Stille. Drømte forrige natt at han døde fra meg, veldig merkelig, for da hadde han ikke blitt dårlig enda og er som regel frisk og rask... Men er ikke ung lenger, 9 år, så er vel en underbevissthet for at jeg er så redd for å miste han. Vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal klare meg den dagen jeg mister han. Han har vært alt for meg siden jeg var jentunge. Men den tiden kommer nok ikke nå uansett, så dumt å tenke slik! Han har kun fått en flått i sommer, den ble oppdaget allerede på turen og fjernet med det samme. Såvidt festet seg, så flått er det nok ikke. Men er selvsagt bekymret for at det er noe alvorlig. Forhåpentligvis er det kun en mild infeksjon eller noe forårsaket det, får iallefall håpe dyrlegen klarer å finne ut hvor problemet ligger. Oppdaterer her etter dyrlegebesøk. Anonym poster: 56fadcfec79521f70cc9190b64cda690 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Hei igjen. TS her. Var i morges hos dyrlegen og hun klemte og kjente på han, merket han hadde vondt i ryggen stakkar. Ikke det jeg hadde trodd i det hele tatt da jeg ikke har sett noen tegn på det, men håper det går over raskt og er en bagatell! Strekning, en liten låsning eller slikt. Virket som på dyrlegen at det var det h*n trodde også at det var, altså noe som ville gå over av seg selv. Så har fått med smertestillende og betennelsedempende, og bare fått beskjed om å ta det med ro i noen dager. Vært superhappy og helt seg selv igjen etter vi var hos dyrlegen, men nå nettopp er det tydelig han fikk vondt igjen stakkar, så håper smertelindringen fungerer raskt. Anonym poster: 56fadcfec79521f70cc9190b64cda690
Portvinpiken Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Hei igjen. TS her. Var i morges hos dyrlegen og hun klemte og kjente på han, merket han hadde vondt i ryggen stakkar. Ikke det jeg hadde trodd i det hele tatt da jeg ikke har sett noen tegn på det, men håper det går over raskt og er en bagatell! Strekning, en liten låsning eller slikt. Virket som på dyrlegen at det var det h*n trodde også at det var, altså noe som ville gå over av seg selv. Så har fått med smertestillende og betennelsedempende, og bare fått beskjed om å ta det med ro i noen dager. Vært superhappy og helt seg selv igjen etter vi var hos dyrlegen, men nå nettopp er det tydelig han fikk vondt igjen stakkar, så håper smertelindringen fungerer raskt. Anonym poster: 56fadcfec79521f70cc9190b64cda690 Så godt du har fått svar på hva problemet kan være. Er det noe som kanskje massasje kan hjelpe på? Evt kiropraktor? I så fall ville jeg undersøkt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå