Gå til innhold

Primere : Billig bra? her kan sikkert du også lære noe

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrigp
Skrevet

Tenker å handle meg primer på nett nå. Elf har en til 54 kroner, mens den berømte smashbox sin primer koster opp mot 300 kroner. Er det merkbar forskjell på disse? Hvilken bør jeg gå for?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dyrt er alltid best. Tosk...

Anonym poster: 3a8f34e23895cd58794671a297833ccc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de!

Anonym poster: 81f57dac96bd86af0ed76aec34ad5938

Gjest foremma
Skrevet

en link fra klikk.no er jo en sikker kilde.

Nei, du trenger ikke kjøpe smashbox e.l , men kjøp for ALL del ikke fra elf, hvis du har huden dins beste in mind. Elf er et drittmerke uten like, og det ER en grunn til at det er så sinnsykt billig.

Kjøp noe midt i mellom, verken det dyreste eller det billigste :)

Skrevet

Jeg har en fra Lancome og en fra Gosh. De fungerer helt likt på huden og det er ca 200 forskjell i pris. Det er ikke alltid pris og kvalitet har en sammenheng så AB du er en tosk selv!

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder produkter som skal ligge på huden over tid så gjelder det å være kresen. Kjøp nå for all del ikke noe fra elf iallfall!

Jeg personlig liker ikke Smashbox sin i det hele tatt, men jeg er veldig glad i denne.

Anonym poster: cfc8063f6f0f20f8f463b88af49a9705

Skrevet

Når det gjelder produkter som skal ligge på huden over tid så gjelder det å være kresen. Kjøp nå for all del ikke noe fra elf iallfall!

Jeg personlig liker ikke Smashbox sin i det hele tatt, men jeg er veldig glad i denne.

Anonym poster: cfc8063f6f0f20f8f463b88af49a9705

dessverre mange som opplever å bli veldig blank av den fra sensai

Skrevet

Jeg skal være helt ærlig nå. Har prøvd alt fra GOSH og andre "billigmerker" til latterlig dyre primere som Smashbox og Kanebo, og ingen primere fungerer for meg slik at jeg ser en betraktlig forskjell på huden eller hvordan foundationen ser ut etter flere timer. Det gjør rett og slett ingenting for huden min, og den "prepper" ikke huden for foundation og gjør at den sitter lengre..

Skrevet (endret)

Nope, det er bare humbug. Jeg synes f.eks Clarins Flash Balm eller Shiseido Moisture Relaxing mask fungerer veldig bra under foundation.. de gir så mye fukt at huden ser fantastisk ut med sminke.. og de forlenger også holdbarheten på den. Men jeg bruker de alene istedet for dagkrem og jeg bruker ganske lite før jeg venter ca 15 min med å sminke meg. Bruker disse til fest da...blir for kostbart til hverdags. Et annet tips er å skrubbe huden en gang i blant, da sitter også sminken bedre.

Endret av Liquorice
Skrevet (endret)

dobbelpost

Endret av Liquorice
Skrevet

en link fra klikk.no er jo en sikker kilde.

Nei, du trenger ikke kjøpe smashbox e.l , men kjøp for ALL del ikke fra elf, hvis du har huden dins beste in mind. Elf er et drittmerke uten like, og det ER en grunn til at det er så sinnsykt billig.

Kjøp noe midt i mellom, verken det dyreste eller det billigste :)

Ja og det er like sikkert og si at dyrest er alltid best?

Det er jo bare tull, det sier jo seg selv at gode merkenavn selger også navnet og og ikke bare produktet.

Gjest foremma
Skrevet

Ja og det er like sikkert og si at dyrest er alltid best?

Det er jo bare tull, det sier jo seg selv at gode merkenavn selger også navnet og og ikke bare produktet.

Det har jeg aldri motsagt heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...