AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Jeg har nylig kjøpt meg denne klokken, men har noen spørsmål som jeg ikke helt fikk svar på i bruksanvisningen. 1. For å få opp puls, må jeg da kjøpe pulsbeltet? Eller kan sensoren i skoen (eller noe annet) registrere pulsen min? 2. Jeg har lagt inn vekten min i Nike-programmet som jeg har lastet ned på Mac´en. Vil vekten "lagres" på klokken når jeg kobler den ut av Mac´en, slik at når jeg løper vil kaloriforbruket ta hensyn til vekten min? 3. Til nå har jeg brukt sensoren i skoen og GPS, og jeg forstår ikke hvordan klokken kan regne ut kaloriforbruket mitt? Den måler jo ikke puls, såvidt jeg har sett. Har ikke fått opp noe i hvertfall. Hadde satt stor pris på svar! Anonym poster: f077b32473b7ef3fbfd5a77f2a7aab65
Tinker8ell Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 for å måle puls må du mest sannsynlig ha et pulsbelte. Viss ikke Nike har noe annet fancy å tilby
Sophia. Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 1. Da må du kjøpe pulsbelte, ja. Det heter Polar WearLink+ mener jeg, men det står Works with Nike+ på pakken. Jeg kjøpte mitt på XXL til rundt 500 kroner, og det fungerer som bare det! 2 og 3. Vekten lagres på klokken ja, og jeg er ikke helt sikker her, men jeg regner med at kaloriforbruket regnes ut med et utgangspunkt i vekt, fart og avstand, evt høydemeter også. Det blir nok mer korrekt når du kjøper pulsbelte også. Håper det hjalp litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå