AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Har til nå bare brukt fingrene til å påføre foundation. Blir det mye bedre resultat med børste? Såfall, hvilken foundationbørste anbefaler dere? Anonym poster: dd0c2a57b69ff832ee8b5a50bfe1d4b1
Dricka Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Bruker heller svamp.. bruker også fingrene. men med foundationkost blir det bare ujevnt og rart. Prøvde en foundationkost fra kicks, men den bare rautet og funka dårlig
Wednesday Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 kommer helt an på hvilken foundation du skal påføre. svamper og koster "sluker" jo mye foundation da, det synes i allefall jeg er en ulempe. 1
blåfjell Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Har prøvd mye forskjellig, men ender opp med å bruke hendene. Da blir det mer gnidd inn i huden på en måte, mens med børste blir det litt strekete. Men synes svamp funker bra, og sipple-brush
vaniljeis Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Er enig i at det blir strekete med børste! Bruker fingrene eller sånn rund/eggeformet svamp (fra MAC)
*Mocca* Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Helt klart kost, synes det blir jevnere enn å bruke fingrene. Svamp er helt uaktuelt for meg å bruke.. blir bare ikke bra. Bruker ikke mer enn når jeg bruker fingrene. Synes faktisk jeg får en finere og jevnere påføring med kost. Bruker kost fra Eco Tools.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 6. august 2012 #7 Skrevet 6. august 2012 Jeg har brukt det meste, og har hatt tre foundationpensler. Har en fra Elisabeth Arden som jeg er fornøyd med, har prøvd den fra Estee Lauder, den likte jeg ikke, gikk i stykker gjorde den og. Foretrekker enten svamp eller fingre. Fukt svampen med litt varmt vann slik at den bare er pittelitt fuktig før du påfører foundation. Det pleier jeg å gjøre, leste det tipset en eller annen plass. Husker ikke formålet med det, men det funker for meg. :-)
RedFox81 Skrevet 6. august 2012 #8 Skrevet 6. august 2012 Enten fingre, eller fuktet svamp, kommer an på foundation! Hvis den er tykk og dekkende, bruker jeg en svamp (sånn eggformet), ellers bruker fingrene, også hvis jeg vil gjøre det raskest. Det med å bruke kost, det fikk jeg ikke til, prøvde med både "vanlig" foundation kost, og duo fiber, og kabuki. Ikke blir det fint, og børste tar opp alt for mye foundation og er vanskelig å få vaske det ut etterpå.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #9 Skrevet 6. august 2012 Takk for svar! Lenge vært nyskjerrig på disse stimplerbørstene(?) sett en del youtubefilmer av folk som bruker disse. Men vet ikke hvor jeg finner det, siden har ikke MAC i nærheten av der jeg bor. Anonym poster: dd0c2a57b69ff832ee8b5a50bfe1d4b1
icec Skrevet 7. august 2012 #10 Skrevet 7. august 2012 Jeg er ikke så glad i å påføre foundation med fingrene eller med svamp, bruker heller en børste. Mine tre favoritter som jeg bruker hele tiden, er: 1: ELF Powder Brush 2: Real Techniques Buffing Brush 3: Sigma F80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå