Gå til innhold

Tør ikke ta kontakt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fantastisk gutt på et utested i sommer, vi hadde utrolig god kjemi og var sammen hele kvelden. Han ble med på nach etterpå der vi hadde det veldig gøy. Jeg la han til på facebook og nå tør jeg ikke gjøre noe mer.. Jeg er så redd for at han ikke kommer til å svare og jeg driter meg ut. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg ta kontakt eller bare la det være?

Anonym poster: 767a0d30fe69176ed915fe6e2a0802c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke noe å tape på å ta kontakt med han, så go for it! Han liker helt sikkert at du virker interessert, og at du vil prate med han.

• Liker 1
Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg ta kontakt eller bare la det være?

Selvsagt skal du ta kontakt!

:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen jenter rundt som har lyst å ta kontakt med meg, men er sjenerte?

Sannsynligvis ikke, men man vet aldri. Jeg har noen venninner som er rimelig sjenerte og usikre, men jeg visste ikke hvor utbredt dette var før jeg begynte å lese her inne. Dere er så søte at jeg nesten ikke greier å sette ord på det.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du kjenner han vel ikke uansett, så du har jo ingenting å tape! Om du skulle få dårlig respons er det jo bare å ikke ha noe mer med han å gjøre :)

Anonym poster: 8b14f0250f514b3674aa7badd54d9635

Gjest Reza08
Skrevet

Ta kontakt mens du har sjansen. Hvis du har følelser for han, ser jeg ingen grunn til at du ikke skal gjøre det.

Skrevet

Definitivt ta kontakt! Har en svært lignende situasjon selv, jeg møtte en aldeles hærlig jente å et utested forige helg, hun ble med på nash. Vi ble venner på facebook, men jeg tør ikke gå for fort frem. Uansett om han liker deg eller ikke, så er han sikkert litt som meg, setter pris på at noen liker deg! Og om han får vite at du liker ham/er interessert, så begynner han å tenke etter, og kanskje liker han deg også =)

Kjør på! Ikke nøl!

Skrevet

Definitivt ta kontakt! Har en svært lignende situasjon selv, jeg møtte en aldeles hærlig jente å et utested forige helg, hun ble med på nash. Vi ble venner på facebook, men jeg tør ikke gå for fort frem.

Synd om en annen fyr inviterer henne på en date mens du sitter hjemme og tvinner tommeltotter. Ta din egen medisin. Ingen grunn til å vente!

Skrevet

Synd om en annen fyr inviterer henne på en date mens du sitter hjemme og tvinner tommeltotter. Ta din egen medisin. Ingen grunn til å vente!

Jeg veet =( er virkelig ikke lett dette her :P men jeg har planlagt en date og skal ringe henne snart!

Skrevet

Jeg veet =( er virkelig ikke lett dette her :P men jeg har planlagt en date og skal ringe henne snart!

Det er egentlig ikke så veldig vanskelig, men det kan være vanskelig å ta handling når man er usikker og redd for å gjøre feil. Det rette er selvsagt å ta kontakt, men uten å være desperat. Og det er her menn flest feiler, ikke fordi de tar kontakt for tidlig, men fordi de er for desperate etter at hun skal anerkjenne de som menn og verden går under om hun ikke liker de i retur. Jeg vet at Cuddlegirl er enig. Eller?

Skrevet

Hei.

Så bra at du har funnet en slik gutt! Ta kontakt, jente. Mitt råd er å ikke være for gira 1. gang du skriver til han. Prøv med noe kort som: "Hei. Hyggelig å møte deg i sommer. Har du reist noe etter at vi snakket?" (Eller noe i den duren). He-he.

Du kommer sikkert til å angre om du ikke tar kontakt altså! Du er sikkert en flott jente.

Lykke til! happy.png

• 2 måneder senere...
Skrevet

Måtte bare skrive her,jeg har omtrent samme problemet.. Vært singel i over 3 år,alenemamma,og er på en måte drittlei av alene tilværelsen. Vært alene såpass lenge at jeg har blitt små-sær og kresen på menn hehe.

Men i helga var jeg ute,og traff en kjempe ålreit fyr!Vi snakka og snakka,ble med han hjem og vi fortsatte å snakke til langt utpå formiddagen.Ikke noe sex,litt småkyssing og småkosing,ikke noe sexuelt.

Han har også vært singel lenge,og trivest egentlig med å være det (av samme grunn som meg;små sær og kresen).

Men vi fant altså tonen skikkelig,og jeg vil ikke helt gi slipp på han. Da han kjørte meg hjem,sa han bare at,jaja vi får vel snakkes,og siden har jeg ikke hørt noe..:/ Tør ikke legge til på FB,fikk ikke nr..Hva skal man gjøre?

Skrevet

Hva skal man gjøre?

Legge han til på FB?

Noen andre svar er det ikke. Det er ditt liv og opp til deg hva du vil fylle det med.

Skrevet

Huff,har vel rett :/ Men fy,så skummelt da!Uansett,sendte venneforespørsel nå :bond:

Skrevet

Han godtok venneforespørsel,men har ikke hørt noe..Vi hadde så god kjemi,det kan ikke være noe jeg har innbilt meg,så hvorfor sier han ikke noe? Gah,blir helt stressa av sånt noe! :vetikke:

Skrevet

Han godtok venneforespørsel,men har ikke hørt noe..Vi hadde så god kjemi,det kan ikke være noe jeg har innbilt meg,så hvorfor sier han ikke noe? Gah,blir helt stressa av sånt noe! :vetikke:

Kanskje han venter på noe fra deg?

Hadde en fyr lagt meg til, hadde jeg forventa at han tok kontakt og ikke jeg selvom det var han som tok motet til å legge meg til. :)

Anonym poster: 64973530f04041d442ceae5c68147aee

• Liker 2
Skrevet

Damn!Jeg syns det er hans tur nå,så jeg venter en dag til.Jepp,en liten dag.

Skrevet

Jeg møtte en fantastisk gutt på et utested i sommer, vi hadde utrolig god kjemi og var sammen hele kvelden. Han ble med på nach etterpå der vi hadde det veldig gøy. Jeg la han til på facebook og nå tør jeg ikke gjøre noe mer.. Jeg er så redd for at han ikke kommer til å svare og jeg driter meg ut. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg ta kontakt eller bare la det være?

Drite deg ut? Hvorfor i all verden skulle du drite deg ut ved å ta kontakt? Om han ikke vil ha kontakt så er jo det en ærlig sak, men det betyr ikke at du har driti deg ut. Voksne mennesker som tør å stå for noe og går etter det de ønsker er bra, de driter seg ikke ut, de tør å prøve!! Ikke vær så jævla feig!!

Skrevet

Ta kontakt. Det er superkoselig når noen tar kontakt! Tenk på hvordan du hadde reagert om han hadde tatt kontakt med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...