Thomasine Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Kjære kone, som elsker meg! Det siste året forsøkte jeg å forføre deg 365 ganger. 36 ganger hadde jeg hellet med meg. Det betyr et gjennomsnitt på ca. en gang pr. tiende dag. Her er listen med unnskyldningene som er årsaken til at jeg mislyktes. Unnskyldning Antall ganger Vi vekker barna 5 Det er for varmt 15 Det er for kaldt 3 Jeg er for trøtt 19 Det er for sent 16 Det er for tidlig 9 Du later som du sover 33 Vinduet er oppe, naboene kan høre oss 3 Jeg har vondt i ryggen 16 Tannverk 2 Hodeverk 26 Fnis 2 Vi gjorde det jo i går 4 Jeg er i dårlig humør 21 Baby gråter, hoster, er våken osv. 18 Jeg vil se på TV 12 Jeg har skjønnhetsmaske på 6 Skjønnhetskrem på hendene 12 Jeg vil lese avisen 10 Jeg har drukket for mye 9 Ti stille! Vi har gjester 7 Dine foreldre er jo her 5 Mine foreldre er jo her 5 Kan du aldri tenke på noe annet 105 Elskede kone! Tror du ikke at du med litt godvilje skal kunne forbedre vår rekord i året som kommer? Din mann som elsker deg! TIL MIN KJÆRE MANN Jeg tror du har tingene litt ute av stilling her, her er hvorfor du ikke fikk mer enn du gjorde: 5 ganger kom du altfor sent hjem fra pub-besøk 36 ganger kom du ikke hjem i hele tatt 21 ganger fikk du ikke utløsning 33 ganger kom du for fort 19 ganger mistet du ereksjonen før du fikk utløsning 38 ganger arbeidet du sent 10 ganger fikk du krampe i tærne 29 ganger måtte du opp tidlig for å spille golf 2 ganger hadde du fått juling og fått har medfart i skrittet 3 ganger var du forkjøla og snørret rant 2 ganger hadde du flis i fingeren 20 ganger mistet du lysten etter å ha tenkt på det en hel dag 18 ganger var du for opptatt med å se på fotball, ski, osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå