Gjest Drue Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 (endret) Retningslinjer: - Det er altså snakk om bildeutfordringer - Jeg begynner med å legge ut en utfordring. F.eks. legg ut bilde av skoene dine. - Alle som tar utfordringa kommer med én (og bare én) ny utfordring. - Alle kan kommentere fritt, men bare de som tar en utfordring kan legge ut en ny utfordring. - Utfordringer går til alle - Uthev utfordringene med fet skrift eller skriv dem med store bokstaver (for de som bruker iPad) - Prøv å unngå mye off-topic. Når brukere ønsker hverandre god natt i tråden, så veit du at den har sklidd ut. - Etterhvert vil det forhåpentligvis være mange utfordringer å velge mellom La oss se åssen dette funker. Da begynner jeg: Legg ut bilde av foten din (med eller uten sokk) Endret 6. august 2012 av Drue
Gjest Urr Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Limer bare inn dette jeg da, hvis det er greit for deg? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=678977
Silfen Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Det er en sånn tråd som dette allerede. Just saying.
Yme Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Utforfringen fra meg blir... Legg ut et bilde av det ekleste du har i kjøleskapet
Gjest Drue Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Det er en sånn tråd som dette allerede. Just saying. Hvilken tråd tenker du på?
Silfen Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Hunterlady sin bildeutfordringstråd, hva den nå enn heter.
Gjest Urr Skrevet 6. august 2012 #7 Skrevet 6. august 2012 (endret) Limer bare inn dette jeg da, hvis det er greit for deg? http://forum.kvinneg...howtopic=678977 Ok Drue, her er bilde.. Utfordringen er en sokk i en sandal.. Sandal kan være så mye. Denne utfordringen er Fågel sin ide. Så jeg sender den videre her i tråden til Drue. Endret 6. august 2012 av Urr
Gjest Drue Skrevet 6. august 2012 #8 Skrevet 6. august 2012 Assa, nå skal du gjøre som yme og skrive "legg ut bilde av *etellerannet*"
Silfen Skrevet 6. august 2012 #9 Skrevet 6. august 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=624848
Yme Skrevet 6. august 2012 #10 Skrevet 6. august 2012 Assa, nå skal du gjøre som yme og skrive "legg ut bilde av *etellerannet*" Du lager så vanskelige regler i trådene dine!
Gjest Urr Skrevet 6. august 2012 #11 Skrevet 6. august 2012 Assa, nå skal du gjøre som yme og skrive "legg ut bilde av *etellerannet*" Hvem var den til egentlig?
Gjest Drue Skrevet 6. august 2012 #12 Skrevet 6. august 2012 http://forum.kvinneg...howtopic=624848 Ja, den var jo faktisk ganske lik. Men den er nå annerledes i form av at man kan svare på den utfordringa man selv vil. Og at det kreves at du skriver utfordringa med fet skrift :P
Gjest Drue Skrevet 6. august 2012 #13 Skrevet 6. august 2012 Hvem var den til egentlig? Den var til deg. Du la ut bilde av din fot, så tenkte jeg at du skulle lage en ny utfordring. Eller mente du at sokk i sandal var den nye utfordringa?
Dricka Skrevet 6. august 2012 #15 Skrevet 6. august 2012 Utforfringen fra meg blir... Legg ut et bilde av det ekleste du har i kjøleskapet Er du veldig glad i å vise fram beina dine? er du stolt?
Silfen Skrevet 6. august 2012 #16 Skrevet 6. august 2012 Ja, den var jo faktisk ganske lik. Men den er nå annerledes i form av at man kan svare på den utfordringa man selv vil. Og at det kreves at du skriver utfordringa med fet skrift :P denne er vel strengt tatt ikke nødvendig, men men ...
Yme Skrevet 6. august 2012 #17 Skrevet 6. august 2012 Er du veldig glad i å vise fram beina dine? er du stolt? Ja, sjekk den tøffe hårveksten på tærne da! Yme: str 44 ? Hvordan greide du å se det??
Gjest Urr Skrevet 6. august 2012 #18 Skrevet 6. august 2012 Den var til deg. Du la ut bilde av din fot, så tenkte jeg at du skulle lage en ny utfordring. Eller mente du at sokk i sandal var den nye utfordringa? Hehe jaaa? jeg tenkte liksom det? Til ære for Fågel
Yme Skrevet 6. august 2012 #20 Skrevet 6. august 2012 I`m gifted Du bomma med 1, men det er fortsatt veldig imponerende! Sleng ut en sokk i sandal nå, så tråden ikke sporer rett av med en gang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå