Gå til innhold

Nå trenger jeg virkelig hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okey, dere!

Jeg har truffet den fyren! Virkelig. Nåå må jeg bare få han til å bli litt mer interessert i meg! Jeg suger virkelig til å sjekke opp menn og få de interesserte i meg. Jeg blir alt for gira, og nærmest kveler dem bort. Så det er nok første bud! Men jeg vil virkelig få han opp over ørene forelsket i meg. Om det er mulig.

Såå, har dere noen geniale tips til hvordan jeg skal få denne herligheten rundt fingern? ;)

Anonym poster: 556548d4ba58f7ef12fe51f971e9f56b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjenk ham sørpe dritings, og kveil ham inn med lasso. Deretter binder du armer og bein og sleper ham med deg til boligen din.

Din største utfordring blir nå å temme ham og få ham til å innfinne seg med en liv i fangenskap. Det oppnår du lettest med ubegrensede mengder fotball, øl og sex.

Bare pass på at buret leiligheten er lukket og låst til enhver tid så han ikke klarer å rømme.

Anonym poster: 7c2096e5ef2a41230ca500c317da10d8

AnonymBruker
Skrevet

Først må du nesten føre en samtale med han..

Anonym poster: 0909df506f6702743d14de9b6940a5fb

AnonymBruker
Skrevet

Du virker som typen som er litt "crazy". Ikke vært det. Er du normal, smiler og oppfører deg fint vil han sikkert like deg.

Anonym poster: 942bac546461c6c2cbb5dff1864cd7ed

AnonymBruker
Skrevet

Voldsomt så useriøse dere er. Vi er venner. Har samtaler daglig og treffer hverandre ganske ofte også. Jeg er langt ifra crazy, har humøret på topp så og si hele tiden og er veldig omsorgsfull. Og til deg som skriver at jeg på passe på å holde leiligheten låst? Altså.. Jeg har alltid levd etter at man ikke eier hverandre selv om man er i et forhold. Jeg er en snill jente som bare ønsker det beste for alle. Nå er jeg forelsket, men jeg veit ikke om han er forelsket i meg. Det eneste jeg kommer på som er problemet, er som jeg nevnte, at jeg blir for ivrig og tar kontakt heeeele tiden! Har blitt mye flinkere på det nå, og lar han ta kontakt - noe han gjør.

Er det så mye å be om noen seriøse tips om hvordan jeg kan få denne gutten til å like meg?

TS

Anonym poster: 642a9b6fce99d88d501bb2fbe23311e2

AnonymBruker
Skrevet

Og til deg som skriver at jeg på passe på å holde leiligheten låst? Altså.. Jeg har alltid levd etter at man ikke eier hverandre selv om man er i et forhold.

TS

Anonym poster: 642a9b6fce99d88d501bb2fbe23311e2

*fjespalme*

Det var en spøk. En dum en kanskje, men en spøk likefullt, og jeg forventer ikke at du skal komme med en rasjonell grunn til ikke å følge "rådet" mitt.

Du er selv klar over at du ikke bør kvele fyren, det er bra, men du bør også lære deg å se når folk tuller med deg. Hadde mannfolket kommet med en like dum spøk og du hadde svart ham i fullt alvor slik du gjør nå tror jeg neppe han hadde blitt så veldig interessert i deg.

Anonym poster: 7c2096e5ef2a41230ca500c317da10d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...