sunshiny Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Hei! Vurderer å teste Elixir hudpleie, et eller to produkter derfra, mot uren hud. Så lurte jeg på om det er noen her som har erfaringer de vil dele? Klarer ikke finne noe på nett!
mariatherese Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Ble anbefalt noen produkter fra Elixir hos hudpleieren jeg var hos, men gadd ikke kjøpe fordi de kostet usakelig mye og heller ikke var å finne på nett. Så nei, jeg har ingen erfaringer. Bestemte meg for at det må da finnes NOE som er litt billigere og likevel funker.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Har ikke prøvd noe derfra jeg heller. Men skal til høsten kjøpe en krem som visstnok skal være god mot røde og hvite prikker på blant annet armene, såkalt keratosis pilaris. Kjæresten min sliter med dette. Men den kremen inneholder mye glycolsyre så det er ikke noe man skal bruke om sommeren (selv om vi nesten ikke har sett solen). Håper den fungerer for jeg har ei venninne som sliter mye med keratosis pilaris, og som skammer seg så mye over det. Hjelper ikke at vi sier at det er vanlig og at ingen andre bryr seg/ser det. Keratosis Pilaris: Anonym poster: a0e5d76e26d255900df0a461ad27d7d1
sunshiny Skrevet 8. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2012 Har ikke prøvd noe derfra jeg heller. Men skal til høsten kjøpe en krem som visstnok skal være god mot røde og hvite prikker på blant annet armene, såkalt keratosis pilaris. Kjæresten min sliter med dette. Men den kremen inneholder mye glycolsyre så det er ikke noe man skal bruke om sommeren (selv om vi nesten ikke har sett solen). Håper den fungerer for jeg har ei venninne som sliter mye med keratosis pilaris, og som skammer seg så mye over det. Hjelper ikke at vi sier at det er vanlig og at ingen andre bryr seg/ser det. Keratosis Pilaris: Anonym poster: a0e5d76e26d255900df0a461ad27d7d1 Åååå, ja får håpe det funker da! Er ikke slikt jeg har da, så tror ikke den kremen er aktuell i mitt tilfelle
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Jeg har prøvd Gentle Cleanser, Antioxidant toning pads, og Rich moisturizing cream. Rensen liker jeg supergodt, det er den jeg bruker nå. Renser veldig godt samtidig som den er snill mot huden og er ikke uttørkende. Antioxidant Toning Pads likte jeg også, den holdt huden jevn og fin og var veldig oppfriskende, men jeg synes den var litt dyr med tanke på at den bare rekker til akkurat 20 dager (60 pads i en boks, skal brukes både morgen og kveld), kan ikke bruke så mye penger på den hver måned. Likte egentlig også fuktighetskremen godt - huden ble veldig myk og fin, også likte jeg spesielt godt at den var luktfri. Desverre ga den litt for lite fukt til meg (men jeg er ekstremt fuktfattig da) i vinter, kanskje den hadde vært fin nå på sommeren for meg. Synes også at den kanskje var litt vanskelig å smøre ut, man måtte liksom massere en liten stund før man ble kvitt den hvite "hinnen", hvis jeg kan kalle den det. Men det var egentlig ikke noe som spilte noe særlig rolle for meg, mer flisespikkeri ;-) Alt i alt kan jeg absolutt anbefale produktene. Hadde vært perfekt om kremen hadde gitt hakket mere fukt og om produktene (særlig toning pads) var litt billigere. Nå sliter ikke jeg med uren hud da, så jeg vet desverre ikke hvorvidt produktene vil hjelpe på det. Akkurat disse produktene jeg har prøvd er jo ikke spesielt rettet inn mot uren hud heller da. Jeg har sensitiv, svært fuktfattig hud. Stort sett normal, men kan bli litt blank i t-sonen, og kan få urenheter om jeg ikke behandler huden bra. Vil anbefale deg å få anbefalt produkter til deg av hudpleier hvis du vil teste Elixir, så vet du akkurat hvilke produkter du bør gå for :-) Anonym poster: d3a30cdfcfbc00c358e35d2f8973b6f7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 Jeg har prøvd Gentle Cleanser, Antioxidant toning pads, og Rich moisturizing cream. Rensen liker jeg supergodt, det er den jeg bruker nå. Renser veldig godt samtidig som den er snill mot huden og er ikke uttørkende. Antioxidant Toning Pads likte jeg også, den holdt huden jevn og fin og var veldig oppfriskende, men jeg synes den var litt dyr med tanke på at den bare rekker til akkurat 20 dager (60 pads i en boks, skal brukes både morgen og kveld), kan ikke bruke så mye penger på den hver måned. Likte egentlig også fuktighetskremen godt - huden ble veldig myk og fin, også likte jeg spesielt godt at den var luktfri. Desverre ga den litt for lite fukt til meg (men jeg er ekstremt fuktfattig da) i vinter, kanskje den hadde vært fin nå på sommeren for meg. Synes også at den kanskje var litt vanskelig å smøre ut, man måtte liksom massere en liten stund før man ble kvitt den hvite "hinnen", hvis jeg kan kalle den det. Men det var egentlig ikke noe som spilte noe særlig rolle for meg, mer flisespikkeri ;-) Alt i alt kan jeg absolutt anbefale produktene. Hadde vært perfekt om kremen hadde gitt hakket mere fukt og om produktene (særlig toning pads) var litt billigere. Nå sliter ikke jeg med uren hud da, så jeg vet desverre ikke hvorvidt produktene vil hjelpe på det. Akkurat disse produktene jeg har prøvd er jo ikke spesielt rettet inn mot uren hud heller da. Jeg har sensitiv, svært fuktfattig hud. Stort sett normal, men kan bli litt blank i t-sonen, og kan få urenheter om jeg ikke behandler huden bra. Vil anbefale deg å få anbefalt produkter til deg av hudpleier hvis du vil teste Elixir, så vet du ak*kurat hvilke produkter du bør gå for :-) Anonym poster: d3a30cdfcfbc00c358e35d2f8973b6f7 *30 dager mente jeg Anonym poster: d3a30cdfcfbc00c358e35d2f8973b6f7
sunshiny Skrevet 8. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2012 Jeg har prøvd Gentle Cleanser, Antioxidant toning pads, og Rich moisturizing cream. Rensen liker jeg supergodt, det er den jeg bruker nå. Renser veldig godt samtidig som den er snill mot huden og er ikke uttørkende. Antioxidant Toning Pads likte jeg også, den holdt huden jevn og fin og var veldig oppfriskende, men jeg synes den var litt dyr med tanke på at den bare rekker til akkurat 20 dager (60 pads i en boks, skal brukes både morgen og kveld), kan ikke bruke så mye penger på den hver måned. Likte egentlig også fuktighetskremen godt - huden ble veldig myk og fin, også likte jeg spesielt godt at den var luktfri. Desverre ga den litt for lite fukt til meg (men jeg er ekstremt fuktfattig da) i vinter, kanskje den hadde vært fin nå på sommeren for meg. Synes også at den kanskje var litt vanskelig å smøre ut, man måtte liksom massere en liten stund før man ble kvitt den hvite "hinnen", hvis jeg kan kalle den det. Men det var egentlig ikke noe som spilte noe særlig rolle for meg, mer flisespikkeri ;-) Alt i alt kan jeg absolutt anbefale produktene. Hadde vært perfekt om kremen hadde gitt hakket mere fukt og om produktene (særlig toning pads) var litt billigere. Nå sliter ikke jeg med uren hud da, så jeg vet desverre ikke hvorvidt produktene vil hjelpe på det. Akkurat disse produktene jeg har prøvd er jo ikke spesielt rettet inn mot uren hud heller da. Jeg har sensitiv, svært fuktfattig hud. Stort sett normal, men kan bli litt blank i t-sonen, og kan få urenheter om jeg ikke behandler huden bra. Vil anbefale deg å få anbefalt produkter til deg av hudpleier hvis du vil teste Elixir, så vet du akkurat hvilke produkter du bør gå for :-) Anonym poster: d3a30cdfcfbc00c358e35d2f8973b6f7 Okei, tusen takk for din erfaring:D Tenkte på å teste acne clearing cleanser først! Har jo ikke all verdens med penger, så må prøve meg frem
Glorya82 Skrevet 8. august 2012 #8 Skrevet 8. august 2012 Bloggeren Camilla Phil bruker Elexir og har skrevet om de på bloggen sin innimellom, du kan jo prøve å søke opp litt info der, vet at hun er svært fornøyd:)
sunshiny Skrevet 8. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2012 Bloggeren Camilla Phil bruker Elexir og har skrevet om de på bloggen sin innimellom, du kan jo prøve å søke opp litt info der, vet at hun er svært fornøyd:) Tusen takk du, sitter og leser litt på bloggen hennes nå:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå