Gå til innhold

REN ansiktskrem funker ikke, andre tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig gått fra å bruke vann&random krem-metoden til å ønske å gjøre noe med min urene hud. Jeg prøvde REN for blandingshud sitt reisesett,og den mayblossom cleanseren er MAGISK! Men med fuktighetskremen blir huden uren og blank igjen. Noen tips til andre kremer jeg kan prøve? Jeg har blandingshud med hormonkviser på haka,og ofte fuktfattig,men ikke fettfattig, hud. Ingen kviser ellers i ansiktet,men endel sorte prikker/synlige porera. Er 28,om det skulle ha noe å si.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

Bruker også Mayblossom-cleanseren, men fuktighetskremen funket ikke til min hud heller. Denne kremen fra Decleor er imidlertid helt super - til min blandingshud, i alle fall :)

Skrevet

Takk, det var nettopp et sånt svar jeg håpet på! Jeg tenker at hvis cleanseren funker for to ulike personer, er det kanskje en sjanse for at samme fuktighetskrem vil fungere også? Verdt et forsøk i allefall, framfor å fomle fullstendig i blinde på student-budsjett!

Gjest Nanne70
Skrevet

Ja, tror det er gode muligheter for at den kan passe :) Hvis du bestiller fra Feelunique vil jeg anbefale at du setter valuta (currency) til GBP, da kommer du nemlig under 200 kr og slipper toll/moms ;)

Gjest alille
Skrevet

Hvis du har fuktfattig hud - ikke blandingshud (som er tørr, ikke fuktfattig) vil jeg heller anbefale Decleor Hydra Floral Emulsion. Min fete, fuktfattige hud elsker den!

Uansett må man prøve og feile litt for å finne den rette kremen. :)

Skrevet

Hm, det var det da. Dette med hudtyper er vanskelig, synes jeg! Når jeg tenker meg om er det lenge siden jeg følte jeg var stram i ansiktet, det er vel det som er fuktfattig? Samtidig blir jeg gjerne litt blank på nesa, feks, med synlige porer, så fettfattig er den ikke. Men stram er jeg kanskje helst på vinteren.

Nå vil jeg si at huden min har synlige porer i neseområdet, kviser på haka, "ujevn" hud (men ikke kviser eller nupper) nedenfor øynene. Jeg får kviser i neseområdet hvis jeg spiser veldig mye søtt, men ellers er de konsentrert på haka uansett hvilket hudregime jeg kjører.

Bør jeg da teste den Nanne70 foreslår?

Gjest Nanne70
Skrevet (endret)

Hvis det finnes en hudpleier på hjemstedet ditt, kan du jo sjekke om de fører Decleor og om du kanskje kan få en prøve? Jeg har normal/fet blandingshud med tendens til litt store porer i t-sonen, og kremen fungerer som sagt veldig bra for meg. Floral Emulsion brukte jeg som nattkrem en stund fordi jeg ble veldig blank av den, men den kan godt fungere for deg!

Endret av Nanne70
Skrevet

Vet du, jeg har alltid hadd kviser. Kviser rundt munnen og i pannen. Har jeg endelig en uke uten, så ligger det noen svære og ulmer under overflaten.

Jeg har prøvd ALT tror jeg. Lagt om kosthold, prøvd ut billige, dyre osv renser, kremer osv.

For tre måneder siden orket jeg ikke kjøpe mer og bestemte meg for å heller spare litt penger og dra på en bra klinikk og kjøpe medisinsk hudpleie.

I mellomtiden skrubbet jeg bare ansiktet med lanosåpe (sånn såpebar som varer i en evighet) hver kveld før jeg la meg selv om jeg forventet et kviseutbrudd fra HELVETE.

Det utbruddet kom aldri, og bare etter tre-fire dager hadde jeg så fin hud som jeg ALDRI har hatt før!!! :O

Har vasket ansiktet med vanlig lanosåpe hver kveld i tre måneder nå og har hatt tilsammen to-tre små minikviser og thats it!

Skrevet

Anbefaler decleor sin hydra floral jeg også :) Den beste kremen jeg noen gang har prøvd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...