Gjest roseduft Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Er 3 dager over IKM.. kan jeg teste nå, eller bør jeg vente til imorgen tidlig? Føler meg ikke gravid, annet enn mensmurringer som kommer og går med jevne mellomrom.. Har aldri gått over IKM.. På forhånd takk, hilsen utolmodig prøver !!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Når du har passert IKM skal det ikke spille noen rolle når på dagen du tar testen
Gjest roseduft Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Selv om det ikke er så lenge siden jeg var på do å tissa? Ut ifra det jeg har googlet, så må jeg evnt holde meg i 4 timer..slik at urinen skal bli mest mulig konsentrert??
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Selv om det ikke er så lenge siden jeg var på do å tissa? Ut ifra det jeg har googlet, så må jeg evnt holde meg i 4 timer..slik at urinen skal bli mest mulig konsentrert?? Test i vei!
Silfen Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Kommer det en dråpe når du nyser, så er det nok når du er flere dager over ikm.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. august 2012 #8 Skrevet 6. august 2012 Huff da ;( Da er sikkert mensen rett rundt hjørnet. Har du regelmessige sykluser da, slik at du er sikker på at mensen skulle komme for tre dager siden?
Gjest roseduft Skrevet 6. august 2012 #10 Skrevet 6. august 2012 Ja, har veldig regelmessige sykluser. Loggført hver mnd sisste året, aldri gått over ikm før denne pp3..... Huff, kjedelig ass.. Skal se tr dukker opp innen 10 min nå..! Har følt mensmurringer sisste 3 dagene, noe som også er uvanlig til å være meg.. Ellers ingen symptom på noe som helst annet utenom det..
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #11 Skrevet 6. august 2012 Føler med deg... Jeg er 5 dager over mens.. Tok en test, men ser tydeligvis ut som om testen er defekt. Jeg har hatt mensenmurringer siden forrige søndag enten får bare mensen komme eller så bør testen snart bli 100% positiv... Anonym poster: 221c6f51cb8eb4a47f943f4ad9f66774
Gjest roseduft Skrevet 7. august 2012 #12 Skrevet 7. august 2012 Er så rart at det skjer, har selv murringer som kommer og går iløpet av en dag. Er 4 dager over ikm idag, orker ikke teste mer. En negativ test er mer sårt enn sen tr ! Får bare vente å se.. Blir litt lei meg ja, det er ikke til å unngå og kjenne på di følelsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå