Gjest ts Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Altså, jeg er en jente på 25 som i dag har blødd fra skjeden. Ikke så rart det kanskje hadde det ikke vært for at det ikke er mensen. Jeg fikk mensen onsdag for nesten 2 uker siden (fikk den noen dager tidligere enn ventet), og hadde mensen i 8 dager. Det er vanlig for meg å ha mensen så lenge når jeg ikke går på p-piller, og det gjør jeg ikke nå, men jeg blør selvsagt ikke like mye hele tiden. Etter de 8 dagene hadde jeg 4 dager uten blødning. I dag merket jeg at jeg blødde igjen. Men det er ikke fersk blod. Det er ikke rosa eller rødt, men skikkelig mørkt på farge. Det er rødbrunt eller rett og slett brunt, og ser nesten svart ut i bindet. Det har kommet en god del også, det holder ikke med truseinnlegg. Det virker også litt slimete, og lukter ikke sånn veldig mye blod. Men det lukter ikke vondt altså. Noen som vet hva dette kan være? Hvorfor blør jeg nå og hvorfor har det denne uvanlige fargen? Jeg har ikke for vane å ha uregelmessige blødninger eller blødninger mellom mensen. Jeg har heller ikke så mye blod "å ta av" da jeg er litt blodfattig (ikke alvorlig, men nok til at jeg bør ta jern), så det er jo litt kjipt å miste blod utenom mensen også. Noen med peiling?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 lenge siden du sluttet på pilla? kan være at det er den som fortsatt lager litt krøll i systemet Anonym poster: 4246c1392638129461e21820966c5f45
Gjest ts Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 lenge siden du sluttet på pilla? kan være at det er den som fortsatt lager litt krøll i systemet Anonym poster: 4246c1392638129461e21820966c5f45 Veldig lenge siden. La meg se.. 2 og et halvt år siden. Jeg sluttet, ble gravid, fødte og har ikke begynt på igjen siden jeg ikke har samboer lengre. Så jeg tviler sterkt på at det er p-pillene.. Har forresten heller ikke hatt sex eller lignende som kan ha ført til rifter eller sånn de siste dagene (og ukene og månedene for den saks skyld).
Silfen Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Fargen kan antyde at det er noe gammelt blod. Jeg ville ikke stresset med det akkurat nå, men sett det an.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Du bør ta deg en tur til legen. Det bør man alltid gjøre om man opplever uforklarlige blødninger utenom menstruasjon. Anonym poster: 73a892fc8470355378f2feb70c586f78
Gjest ts Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Jeg har tenkt meg til legen om ikke så altfor lenge uansett. Har lyst å begynne på p-piller igjen. Så da kan jeg jo ta det opp. Men jeg burde kanskje vente litt for å se hvor lenge denne blødninga har tenkt å vare.. ? Takk for svar forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå