Gå til innhold

Hvor kan man melde sin interesse som modell?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Hvor kan man medle sin interesse som modell? Vil ikke vøe ordentlif supermodell, for er ikke sånn perfekt. Såg akkurat på faceboook at et fotostudio søkte etter klesmodeller, sånn type modelljobb kunne jeg tenke meg. Noen forslag?

Anonym poster: 0b42d2260bddc28b20fd79e8b6b10b43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Modellbyråer

Ellers er det greit med en portfolie för du besöker de forskjellige byråene.

Da kan jeg anbefale deg å oppsöke diverse fotosider. Mange spirende fotografer som trenger å öve seg på f.eks portrettfoto m.m og som kan ta bildene gratis

Skrevet

Er det noen fotoskoler/studier der du bor? De ser ofte etter modeller, du kunne jo prøve å få hørt med noen der. Så får du kanskje blitt med på noen shoots og fått bygd opp en portfolio ja. Har du noen venner som er glad i å ta bilder kan du be de ta noen bilder av deg og. Så kan du sende inn portfolio til modellbyrå ja :)

Pass deg for amatørfotografer på nett. Det er mye snusk der. Men møter du på noen på nett, så be dem sende deg portfolio og kontrakt!

Husker jeg ble kontaktet av en "fotograf" en gang som sendte meg bilder uten signatur/copyright, OG ansiktene til de på bildene var sensurerte. -.-

Mange av de lover deg også gull og grønne skoger, men de vil nok bare en ting... så finn helst fotografer andre steder med mindre det er en seriøs aktør som spør etter modeller.

Noen butikker og kjøpesentre ser etter modeller, så følg med der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...