Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg her, har søkt i forumet og på nettet men finner ingenting brukbart.

Jeg har to vhs-kassetter med innhold jeg ønsker å overføre til dvd da jeg ikke lenger har vhs-spiller. Finnes det noen butikker/bedrifter som gjør dette? Jeg vil altså IKKE kjøpe en spiller som kan kobles hit eller dit som kan fikse det, da jeg er en fattig student og det bare er snakk om to kassetter.

Hvis noen i tillegg vet om noen som gjør dette i Bergen blir jeg superglad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk for tips! Har sett på noen av dem og syntes de så litt uproffesjonelle ut (ville ihvertfall vært litt skeptisk til å sende dem videoene mine), men den siste så jo ok ut! :)

Endret av Luppa
Skrevet

Folk som jobber med teknikk har stort sett ræva smak i nettsider og bruker lite eller ingen tid på det. Jeg vet at flere av de der har vært på markedet i mange år iallefall og også jobbet med noen store elektronkjeder.

AnonymBruker
Skrevet

Folk som jobber med teknikk har stort sett ræva smak i nettsider og bruker lite eller ingen tid på det. Jeg vet at flere av de der har vært på markedet i mange år iallefall og også jobbet med noen store elektronkjeder.

:fnise:

Cern?

Anonym poster: a5791edf161d0c408b4b484bc2d85c30

Skrevet

hahahaha, +ikk. Skylder på at det var seint og jeg var trøtt :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg her, har søkt i forumet og på nettet men finner ingenting brukbart.

Jeg har to vhs-kassetter med innhold jeg ønsker å overføre til dvd da jeg ikke lenger har vhs-spiller. Finnes det noen butikker/bedrifter som gjør dette? Jeg vil altså IKKE kjøpe en spiller som kan kobles hit eller dit som kan fikse det, da jeg er en fattig student og det bare er snakk om to kassetter.

Hvis noen i tillegg vet om noen som gjør dette i Bergen blir jeg superglad!

Lever inn på JapanPhoto butikk i nærheten eller send til:

Japan Photo Postordre, Pb 113, 1416 Oppegård

Priser:

Inntil 2 timer på 1 DVD-plate: 199,- kr

Ved flere kassetter på samme DVD-plate tilkommer en pris på 50,- kr pr

ekstra kassett.

Anbefaler å pakke det godt inn, og sende pakke med sporing.

Har ikke testa selv, så jeg aner ingenting om kvalitet osv, men det er jo en seriøs aktør så...

Skal ihvertfall teste dette selv nå med alle mine familiefilmer

• Liker 1
Skrevet

Takk! Har ikke somlet meg til å fikse dette enda, så da skal jeg prøve JapanPhoto!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...