Gå til innhold

Positive ting med å være singel, noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min gjennom mange år har akkurat gått fra meg helt ut av det blå, følte himmelen falt i hodet på meg... Menmen. Jeg lurer på om noen av dere kg-ere kan hjelpe meg med å se det positive med å plutselig være alene om alt?

Prøver å glede meg over singeltilværelsen, men er litt fastlåst i alt jeg savner.

Videoannonse
Annonse
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Du kan innrede leiligheten hvordan du vil.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man trenger ikke ta hensyn når man kommer hjem sent

Anonym poster: d307c8f4842c06705cfafc710f1cd065

Skrevet

Gooood plass i senga. Ingen som har på vekkerklokke flere timer før du skal opp, og som blir liggende å slumre sånn at hele morgenen din blir ødelagt. Du kommer hjem til tom leilighet, kan slenge fra deg akkurat hva du vil, hvor du vil, uten at noen klager. Fred og ro. Rotet rundt deg er ditt, du slipper å forholde deg til noen andres sure sokker eller dagsgamle matrester som ligger og slenger. Du kan se akkurat hva du vil på tv når du vil, uten at noen klager på hva du ser på. Du kan gjøre som du vil, når du vil. Du kan dra på byen å sjekke opp alle de heiteste mannfolka. Du har hele verden for dine føtter!

:klemmer::smilyblomst:

• Liker 7
Gjest Tottelotta
Skrevet

Det er like rent og ryddig når man kommer hjem som det var da man gikk ut :P

Skrevet

Du kan gjøre som du vil! :kaklehone:

• Liker 2
Skrevet

Det er lettere å være sosial med venner

Ellers kommer jeg ikke på så mye positivt i dag....

• Liker 1
Skrevet

Gooood plass i senga. Ingen som har på vekkerklokke flere timer før du skal opp, og som blir liggende å slumre sånn at hele morgenen din blir ødelagt. Du kommer hjem til tom leilighet, kan slenge fra deg akkurat hva du vil, hvor du vil, uten at noen klager. Fred og ro. Rotet rundt deg er ditt, du slipper å forholde deg til noen andres sure sokker eller dagsgamle matrester som ligger og slenger. Du kan se akkurat hva du vil på tv når du vil, uten at noen klager på hva du ser på. Du kan gjøre som du vil, når du vil. Du kan dra på byen å sjekke opp alle de heiteste mannfolka. Du har hele verden for dine føtter!

:klemmer::smilyblomst:

Å DET er sant! Jeg slipper slumringen på vekkerklokken hans! Takk for at du minnet meg på hvor irriterende det faktisk er å bli vekket 10 ganger mellom 5 og 6 om morgenen, når man selv ikke har tenkt seg opp før 8-9 :) takk! den hjalp litt :D

• Liker 1
Skrevet

Friheten!

Du kan gjøre hva du vil, når du vil. Trenger ikke å holde av tid til å være med kjæresten. Kan se hva du vil på TV, spise hva du vil til middag osv. Elsker den friheten :)

For ikke å snakke om mere tid til overs til å være med venner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS: Anbefaler deg denne boken til under hundrelappen. Men den hjelper veldig på å se de positive sidene ved singellivet. :)

Anonym poster: 036d28e6c67a963641214f3bb61714bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha helt din egen rytme hjemme, rote eller rydde så mye du vil, spise akkurat den maten du har mest lyst på hver dag, bli kjent med mange nye menn (potensielle kjærester, kamerater, elskere) osv. Du er ledig på markedet når den egentlige drømmemannen dukker opp... Jeg synes det er lettere å planlegge og kjenne på hva jeg har lyst til, når jeg bare har meg selv å forholde meg til, enn da jeg hadde samboer. Og jeg har blitt mer bevisst på meg selv, mine egne styrker (og svakheter - og gjort noe med en del av dem) som singel. I det store og hele trives jeg mye bedre som singel enn jeg gjorde i forholdet jeg var i, men skjønner at det ikke oppleves sånn etter alle brudd.

Anonym poster: 7667b6e0fc1a0d9867924097d1cd0167

• Liker 2
Skrevet

Kom faktisk på en selv nå: Jeg slipper å måtte løpe hjem før jeg får besøk for å sjekke om de matvarene jeg kjøpte dagen før, fortsatt er eksisterende, selv om det stod en lapp med "ikke ta" på dem....

• Liker 1
Skrevet

- ingen som syter eller klager om jeg bruker hele dagen i garasjen

- ingen som blander seg om hvordan jeg oppdrar hunden, eller skjemmer ham bort

- ingen som helt plutselig og ut av det blå kommer hjem med en katt eller andre sinnsvake dyr

- jeg har full råderett over hva som kommer inn og ut av kjøleskapet mitt, og jeg eter det jeg vil ete

- ingen som maser hvis jeg er på guttekveld og ser film eller spiller playstation

- fjernkontrollen er MIN

- jeg spiller musikk så høyt som jeg vil spille

- jeg kan snorke så høyt jeg vil, og ingen stjeler dyna, puta eller sikler på meg i søvne

- bilen min er ikke full av matrester, småskader i lakken, og har alltid den mengden fuel jeg har fylt på henne

- tv'en min er aldri innom tv-norge, fem eller andre åndsvake kanaler

- tegneseriene mine ender ikke opp på do eller fulle av flekker og brettede permer

- jeg kan gå på byen når jeg vil gå på byen

- ingen kjefter på at jeg "er kjedelig" i klesveien fordi jeg går kledd i svart

- det er greit at jeg har 8 biler, og ingen maser om det

- jeg bruker vel hele dagen i garasjen fordi jeg ikke har noe annet å gjøre med noen andre

- ingen å gå tur med hunden heller

- jeg liker sinnsvake dyr

- kjedelig å lage mat til bare seg selv.

- ingen å komme hjem til eller spille playstation med hjemme

- jeg ser jo egentlig ikke på tv

- musikk nytes best sammen med den man er glad i

- greit å få sove i fred, men kjedelig å sove alene.

- ingen å kjøre på tur med

- ingen å se på tv med heller

- vel, sannheten er jo at tegneseriene gjør det. nå er det bare min egen skyld

- jeg går aldri på byen

- så har jeg heller ingen annen grunn til å gå i noe annet enn svart, ingen å pynte meg for

- jeg liker jo egentlig å bli mast litt på.

du kan egentlig bare stryke de der gode tingene med å være singel. jeg trenger en kvinne.

• Liker 4
Skrevet (endret)

- ingen som syter eller klager om jeg bruker hele dagen i garasjen

- ingen som blander seg om hvordan jeg oppdrar hunden, eller skjemmer ham bort

- ingen som helt plutselig og ut av det blå kommer hjem med en katt eller andre sinnsvake dyr

- jeg har full råderett over hva som kommer inn og ut av kjøleskapet mitt, og jeg eter det jeg vil ete

- ingen som maser hvis jeg er på guttekveld og ser film eller spiller playstation

- fjernkontrollen er MIN

- jeg spiller musikk så høyt som jeg vil spille

- jeg kan snorke så høyt jeg vil, og ingen stjeler dyna, puta eller sikler på meg i søvne

- bilen min er ikke full av matrester, småskader i lakken, og har alltid den mengden fuel jeg har fylt på henne

- tv'en min er aldri innom tv-norge, fem eller andre åndsvake kanaler

- tegneseriene mine ender ikke opp på do eller fulle av flekker og brettede permer

- jeg kan gå på byen når jeg vil gå på byen

- ingen kjefter på at jeg "er kjedelig" i klesveien fordi jeg går kledd i svart

- det er greit at jeg har 8 biler, og ingen maser om det

- jeg bruker vel hele dagen i garasjen fordi jeg ikke har noe annet å gjøre med noen andre

- ingen å gå tur med hunden heller

- jeg liker sinnsvake dyr

- kjedelig å lage mat til bare seg selv.

- ingen å komme hjem til eller spille playstation med hjemme

- jeg ser jo egentlig ikke på tv

- musikk nytes best sammen med den man er glad i

- greit å få sove i fred, men kjedelig å sove alene.

- ingen å kjøre på tur med

- ingen å se på tv med heller

- vel, sannheten er jo at tegneseriene gjør det. nå er det bare min egen skyld

- jeg går aldri på byen

- så har jeg heller ingen annen grunn til å gå i noe annet enn svart, ingen å pynte meg for

- jeg liker jo egentlig å bli mast litt på.

du kan egentlig bare stryke de der gode tingene med å være singel. jeg trenger en kvinne.

...Jeg er ledig xD :sjenert: (Desperat tydeligvis xD)

Endret av altflyter
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:grinele: tydeligvis desperat, ja :P Man slipper å klarere det med kjæresten før man tar venner med hjem

Anonym poster: d307c8f4842c06705cfafc710f1cd065

• Liker 1
Skrevet

...Jeg er ledig xD :sjenert: (Desperat tydeligvis xD)

spørsmålet er vel heller - hvor modig er du? ^^

• Liker 1
Skrevet

Frihet!!

...til å:

- gjøre hva du ønsker uten at noen skal blande seg inn.

- bruke pengene dine på akkurat det du vil.

- sjekke opp og dra med deg en ukjent mann hjem for vill uhemmet sex.

- ligge på sofaen hele dagen om du vil.

- rote så mye du vil hjemme.

- være sosial med venner hver eneste kveld.

- slippe syting og klaging.

- ha senga helt alene.

Det er ikke uten grunn at mange av oss er frivillig single, og stortrives med det. :)

• Liker 3
Skrevet

spørsmålet er vel heller - hvor modig er du? ^^

Try me :sikle:

Skrevet

- Du kan legge deg kl. 21 eller 02 uten at noen sier noe.

- Du kan se på Sex & Singelliv maraton på senga uten å ta hensyn til noen som skal sove.

- Du kan legge igjen trusa på badegulvet.

- Du kan spise pizza hver dag

- Du kan treffe venninner akkurat når det passer deg

- Du slipper å vaske boxere med bremsespor

- Du slipper å gjøre deg pen hvis du bare skal være inne en søndag lell.

- Du kan lage mat når du vil.

- Du slipper med å vaske klær en gang i uka i stedet for hver dag.

...og jeg tror jeg kan holde på i det uendelige... :)

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...