Nonstop_82 Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Vurderer å ha 3 soloinnslag i kirken. Er dette for mye? Burde vi bare ha 2? Trenger innspill! Forresten, noen som har forslag til utgang med piano/trompet? Vi har valgt litt utradisjonelt og byttet ut orgelet med piano og skal ha piano og trompet på inngang.
CC* Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Vi hadde tre solist innslag, og det fungerte fint. Er nok mest vanlig med to... Vi gikk ut til "here, there and everywhere" av the Beatles, på orgel og trompet. Kan tenke meg at det kan være fint med piano og trompet også...
Gjest Offensive Pie Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Jeg er veldig glad i bryllupsseremonien, men tre soloinnslag i kirka hadde blitt for mye for meg. Det er tre sanger, i tillegg til de to salmene man skal ha, og det bestemte antallet bibeltekster, og prestens tale. Det hele kan lett bli langdrygt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Vi hadde 3 soloinnslag, men ingen salmer. Det var ingen som syns det var for mye Anonym poster: 669e6be1b5b9f2cce10849c7c6664dba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå