Cilla Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Er på jakt etter hårprodukt jeg kan ha i håndkletørt hår, enten som et skum eller et slags serum. Jeg bruker ikke føne, men bruker fingrene til å forme håret slik jeg vil, og så lufttørker håret. Det kan godt være litt hold i dette produktet, men jeg bruker ofte å ha i CrudeClay fra sebastian eller Mattwax fra Sp når det er tørt for å få det helt som jeg vil. har også litt sensitiv hodebunn. Noen som kjenner til et produkt som gjør det som jeg vil den skal gjøre??
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Jeg liker: TIGI BedHead Creative Genius---en slags flytende gele, men håret blir ikke stivt av den. Du kan bruke den i fuktig eller tørt hår, alt etter effekten du vil oppnå. Sebastian Texturizer----også en flytende gele, lukter nydelig, gir ikke stivt hår. Jeg liker ikke fettete produkter, men kan gå over med bittelitt Sebastian Threads eller TIGI BedHead SmallTalk når håret er tørt, for å glatte småhår og gi glans.
Gjest Cuddly Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 Jeg har forelsket meg hodestups i Redken Countour Shape sculpting lotion. Du får den billig på lookfantastic. Men det kommer vel mye an på hårtype og lengde. Jeg har halvlangt, tykt og krøller...
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #4 Skrevet 16. februar 2004 Er det en spray eller en flytende lotion? Eller er den litt tykkere i konsistensen? Jeg testet ut TIGI Superstar, men den rant ut mellom fingrene på meg...
Gjest Cuddly Skrevet 16. februar 2004 #5 Skrevet 16. februar 2004 Tja, hvordan forklare det??? Som en tynnflytende gele kanskje... Men ikke noe problem når den tas i passe mengder og fordeles i håndflatene først. Liker den til krøllene mine
Gjest KATTAstrofe Skrevet 16. februar 2004 #6 Skrevet 16. februar 2004 Har hørt mye bra om den paste'n fra Redken. Rough paste tror jeg,
Cilla Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2004 Jeg liker: TIGI BedHead Creative Genius---en slags flytende gele, men håret blir ikke stivt av den. Du kan bruke den i fuktig eller tørt hår, alt etter effekten du vil oppnå. Sebastian Texturizer----også en flytende gele, lukter nydelig, gir ikke stivt hår. Liker ikke Tigi produkter, har prøvt flere og alle gir meg sår og eksem i hodebunnen. Bruker nå Sebastian shampoo og balsam, og er veldig fornøyd. Denne kan jeg ha i halvtørt hår og la den tørke i?? Blir veldig glad om håret ikke blir stivt av den :-) Har kort/halvlangt hår (en mellomting)
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #8 Skrevet 16. februar 2004 Jeg synes ikke håret blir stivt av den, men du trenger ganske lite, og håret må være nærmere tørt enn vått når du har den i. Rufs gjennom håret med fingrene mens det tørker, og alt burde være bingo. Jeg har også hørt fint om Laminates-produktene, men har ikke prøvd dem, og gidder ikke eksperimentere uten å få prøver, til det er de altfor dyre.
Cilla Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2004 Dette høres ut som et produkt jeg har lyst til å prøve. Irriterer meg at hverken LF eller Thehairshop fører Sebastian........
Cilla Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2004 Har nå sett at www.hqhair.com og www.diamondbeauty.com selger Sebastian. Sendte en mail til den siste adressa og spurte hvor mye det vil koste i porto. Texturizer koster 116 kr der.
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #11 Skrevet 16. februar 2004 Jeg har vært innom hquair, men de har bare enkelte av produktene. Portoen er som hos LF, men jeg har hørt at de ikke oppgir noen verdi på pakken=>tollkomplikasjoner.
Cilla Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #13 Skrevet 16. februar 2004 Nei da tar det vel bare litt lenger tid for kunden å få pakken, Så også at www.healthandbeautydepot.com har Sebastian
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #14 Skrevet 16. februar 2004 Har du bestilt derfra? Ser de har veldig stort utvalg.
Cilla Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #16 Skrevet 17. februar 2004 Var innom en frisørsalong i går kveld og spurte de om anbefalinger. Fikk hjelp av en kjempehyggelig mann, han mente at det produktet jeg var på jakt etter finnes ikke, men jeg kunne kombinere to, så ville jeg nærme meg........ Han anbefalte Texturizer og Full-on body mousse som jeg kunne blande og ha i håndkletørt hår. Dessverre hadde han en kunde akkurat da, hvis ikke skulle han ha prøvt produktene på meg og vist hva han mente. Disse to produktene kostet 500 kr tilsammen, noe jeg synes er lott dyrt, så må tenke på det litt, jeg vet at dette er bra produkter, og jeg har ofte brent meg på å kjøpe noe billigere/dårligere først og bli misfornøyd og så ende opp med det dyreste etterpå. Et annet alternativ var KMS Hair Play Paste up Spray
Gjest Ethereal Skrevet 17. februar 2004 #17 Skrevet 17. februar 2004 Den sprayen gjør håret ganske stivt, så du må isåfall bruke ganske lite. Sambo fikk anbefalt den hos frisøren han gikk hos, men endte opp med en normal paste, siden sprayen fikk håret til å bli vått, for så å stivne. Vet ikke helt hvordan den vil funke på lengre hår, though. Og du må like kokoslukt.
Cilla Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #18 Skrevet 17. februar 2004 Det er KMS sprayen du tenker på?? Vil ikke ha såå stivt hår. Og liker ikke kokos Det er en av grunnene til at jeg liker Sebastian, de lukter så godt! Jeg ville få litt stivt hår av den blandingen også, men som jeg lett kunne gre ut.
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2004 #19 Skrevet 17. februar 2004 Jeg bruker KMS Hair Play Styling Grit. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den, men den gir litt hold, håret blir ikke stivt. Det er lett å forme håret og den lukter godt.
Gjest Madden Skrevet 17. februar 2004 #20 Skrevet 17. februar 2004 Den potion 9 fra Sebastien...finnes den fortsatt?? synes å huske at den var usannsynlig god..bortsett fra lukta...likte ikke den helt! men håret ble kjempefint av den! Men så kunne du fått prøvd den slickeren fra ICE hos meg da Cilla..så kan du se om du liker den før du kjøper!! det var lurt ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå