Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har datet noen på nette.

Daten gikk bra, hva skjer etter den første daten? Hvis dere liker hverandre og man Føler alt stemmer. Hvem av dere tar kontakt og når tar dere kontakt med daten? Går det en stund før dere dater eventuelt igjen.<br /><br /> Anonym poster: 6313f6490b963e1ba16f3adde3278193

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen her mener at det uansett er mannen som skal ta kontakt. Men jeg tenker at hvis du føler alt stemmer, er det jo ikke noe i veien for at du tar kontakt uansett... Hvor ofte man treffes kommer nok an på - hvor travle dere er, hvor langt unna hverandre dere bor, om kjemien er sånn pang eller dere synes det virker riktig å bruke lang tid på å bli kjent. De jeg har truffet igjen har det gjerne gått 2-3 uker til 2.date, av praktiske årsaker, men oftere er jo flott.

Anonym poster: 69e00dd65ecf9f63faf57d43d6e008d4

Skrevet

Vi bor ikke langt fra hverandre, bor i samme by.

Skrevet

Hver gang jeg har tatt initativ eller vært for ivrig så utvilker det seg ikke. Tror faktisk det beste er å la mannen ta initativet, er han interessert så viser han det.

Skrevet

Hver gang jeg har tatt initativ eller vært for ivrig så utvilker det seg ikke. Tror faktisk det beste er å la mannen ta initativet, er han interessert så viser han det.

Og da må du vise at du er interessert også.

Gjest Vampen
Skrevet

Og hver gang jeg har tatt initiativ og vist interesse, så har det utviklet seg.;) Man må se an situasjonen og personen, det er ikke en fasit for hva menn liker eller hva som er riktig.

Skrevet

Fikk sms i dag , han vil se meg igjen. Og så d sier han trenger tid og vil ikke rucshe inn i noe nytt. Er det bare til å glemme han da eller?

Skrevet

Fikk sms i dag , han vil se meg igjen. Og så d sier han trenger tid og vil ikke rucshe inn i noe nytt. Er det bare til å glemme han da eller?

Kanskje han mener det han skriver?

Skrevet

Tja, de gangene jeg har opplevd mixed signals så er det ofte en årsak til det.
AnonymBruker
Skrevet

Nja, men tenker begge sånn så skjer det jo ingenting?

Det er jo litt større sjanse for at noen liker en når de tar initiativet (de gjorde det jo av en grunn?), men det forutsetter jo at den andre faktisk tar initiativet. Alle forhold der den andre kanskje bare er litt sånn passe interessert i starten, men ikke nok til å ta kontakt, får jo da ikke mulighet til å starte....

Anonym poster: b23d1d38d163050aebc0504f69f121b5

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke noe galt i å ikke ville forhaste seg inn i et nytt forhold? Han vil se deg igjen, da liker han deg. Synes det er en fordel å bruke litt tid på å bli kjent og se om man passer sammen, i stedet for å hoppe inn i noe som ender med å bli turbulent og feil.

Anonym poster: 69e00dd65ecf9f63faf57d43d6e008d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...